Skogsstjärnan skrev 2007-09-29 18:57:35 följande:
Vill bara berätta en sak. Minns ni igår hur eländigt min son mådde?Nu ikväll är han som vanligt igen Han åt till och med massor med gröt utan att tvära. Och DET är ett BRA tecken!!! Han strålar som en sol och är på bra humör Är så glad så glad för hans skull och att han inte har ont
vad skönt! härligt!
juliah skrev 2007-09-29 19:56:42 följande:
Skogis, jag vet, vi har ont om tid, jag är inställd på att få slita med tvätten en vinter till...Alltså jag har rätt svårt att skratta åt eländet just nu men rätt komiskt är det att se hur jag tvättar. Ner med Ikeakassarna från badrummet fyllda med tvätt, lova Noell att mamma kommer strax, placera honom vid fönstret så att han ser mig, låsa dörren, springa som en galning till friggan, ta ut och slänga in tvätt, springa till huset och hålla tummarna för att N inte hittat på ngt bus ...och så lilla Elle också....ja ni kan ju se det framför er.
Usch din stackare, lider verkligen med dig. Hade jag bott nästgårds hade jag kommit och hjälp dig såklart!
men lägg av..! hur tänker han??
knyttis skrev 2007-09-29 20:10:37 följande:
Är så lycklig det blev att vi kom hem med en Sebrasäng till slut! Här är lite snabb bilder. Har inte hunnit piffa till riktigt än kom hem så sent men montera, putta ut plexin och bädda hann jag. Springan har vi glömt bort den är vitmålad enda ner och syns inte.
åå vad underbar..