Vita hem del 5
nublu skrev 2007-09-21 20:21:07 följande:
*grrrrr* Jag får spunk! Nordsjö Mandel blev skitfult! Ser verkligen ut som ett gammalt rökrum just nu. Blä! Jag får måla en strykning med vanlig råvit och se hur det funkar. Dessutom har mitt knä pajat slutgiltigt såhär 10 dagar före operation. Har varit på VC och hämtat kryckor idag. Hela benet värker och det känns f*n som foglossning i hela arslet! De goda nyheterna är iaf att min leverans från Trendkompagniet dyker upp någon gång i slutet av nästa vecka.malins79 skrev 2007-09-21 20:53:05 följande:
Jag har tidigare laddat ner typsnitt till min dator och då lyckas "packa upp" det.Men nu har jag en ny dator med Windows Vista och jag vill ha in Scriptina bla, men jag vet inte hur jag gör någon som kan hjälpa mig?!Start - Inställningar - Kontrollpanelen - Teckensnitt - Arkiv - Lägg in nytt teckensnitt
och bläddra upp det uppackade teckensnittet (ligger med största sannolikhet på skrivbordet)
Skogsstjärnan skrev 2007-09-21 21:24:42 följande:
Återkommer imorgon!Maken kallar på mig!Hoppas ni kan hjälpa mig!(och jag bor i Finland, så fasat kakel från coop (tack för tipset i min gb Anna) så hjälper inte mig).