lasseliten skrev 2007-09-14 14:36:09 följande:
Nu är iaf Smeg-skåpet på plats...ni ville ju se så här är en liten bild
lasseliten - jag säger bara - ÅÅÅÅ!
lasseliten skrev 2007-09-14 14:37:59 följande:
Tänkte också passa på att visa en barnsäng som jag fyndade förra helgen...vet ju att ni gillar bilder
Superfin!
Skogsstjärnan skrev 2007-09-14 15:29:26 följande:
Hej!Tack för alla kramar och tankar igår kväll! Det har varir en tung dag idag, så det är skönt med helg! Ska försöka njuta av skåpen som sakta men säkert kommer på plats i huset. Kunde inte glädjas igår.Såg att ni pratade knoppar och handtag till köksskåp. Vi har valt skålfårmade handtag till ALLA luckor och skåp. jag vet att man ofta har knoppar till luckor och handtag till lådor... ... men om ni får säga ärligt - ser det dumt ut att ha skålformade handtag till övreskåpen (luckorna) också????Luckorna vi har liknar Ikeas Lidingö lite. Alltså vita spegelluckor. Tacksam för åsikter! Grattis juliah!Och SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fina bilder visade ni i era bloggar och här! Kan inte börja kommentera allt, men jag njöt av alla fina inspirerande bilder!!!! Så ni vet
jag tror nog det ser bättre ut med knoppar..
numberone skrev 2007-09-14 15:42:51 följande:
Hej!!Lämnar bara ett litet avtryck i tråden idag... ligger hemma med magsjuka så det händer inte mycket kreativt här idag... om det inte räknas att springa på toa stup i kvarten.... KRAM på er alla söta!!
Å stackare.. Krya på dig!
sunmaid78 skrev 2007-09-14 16:44:35 följande:
nu var det längesen jag var här..Har iaf pysslat ihop en liten anslagstavla..Blev väl sådär..men duger
Jättefin!