Skogsstjärnan skrev 2007-09-10 17:55:25 följande:
Nu har jag en längre tid tänkt på det här med att lägga upp bilder för allmän beskådning. Jag ÄLSKAR att titta på era fina bilder och er inredning!!!! Men är ni inte rädda för det här med stöld? Jag menar, många har ju massvis med bilder och för en inbrottstjuv är det ju som att servera på ett fat... De kan ju planera sina inbrott hur bra som helst och slå till då man minst anar det.Jag har ju också haft bilder, men nu tog jag bort allt. Ingenting speciellt har hänt, men ju längre vi kom på husbygget och desto mer färdigt det började se ut desto met obehagligt tyckte jag det var att lägga ut bilder. Visst var det kul att få positiva kommmentarer, men det kändes som om man hade extra ögon på sig...Känner inte ni så???Nu är jag säkert överdrivet skraj... men ändå. Funderar ingen annan i samma banor??? Och då kan jag väl tillägga att vi nog inte har så värdefullt där än (och kommer väl inte att ha ) men ändå. Jag kände mig iaktagen helt enkelt!Men ni som inte är lika hispiga som mig får gärna fortsätta inspirera och visa bilder, för jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR att inspireras av er!!!
Har snuddat vid tanken några gånger och dragit tillbaka några bilder men tja, det har inte blivit mer än så.
Å vad snyggt!
Salmiak6 skrev 2007-09-10 18:19:14 följande:
Fick just veta att en vi känner dog idag. Det var mamman i familjen som dog i cancer, det var väntat men inte så tidigt. Hon gav upp kampen och ville till himmelen till sin dotter som också dog i cancer för några år sedan.
Beklagar verkligen, fy vad sorgligt och hemskt..
mimmamum skrev 2007-09-10 18:44:39 följande:
Vill ni veta något kul?! Inom kort ska Hjärtegryn och Änglapållar finnas i en inredningsbutik i Stockholm!
Men vad kul, grattis!!