• Smajla

Vita hem del 5

juliah skrev 2007-09-06 17:47:51 följande:
    För att fortsätta med min gamla pianopall, hur 17 får man bort gammal klädsel som är fastspikad, våld och kniv?Rackarns att det är ett smygprojekt, måste liksom greja det på egen hand...
    Har du nån slags tång kanske som du kan nypa loss spikarna?
  • Smajla
    juliah skrev 2007-09-06 17:56:19 följande:
    Smajla, tack för tipset...pinsamt hur kass jag är på sådant. Jag brukar ge order, maken fixa
    Skrattande
  • Smajla
    Smultron och glass skrev 2007-09-06 19:24:28 följande:
    Smajla: Många fina bilder!
    tack snälla du!
    gemelli skrev 2007-09-06 19:32:42 följande:
    Ååååjag fick hem mina silverknivar ikväll som jag beställt ifrån "me and my home"Såå lustigt att det är en silversmed som gjort dom som heter Dahlberg som jag Bild kommer, orkar inte ta någon just nu...
    det var ju lite lustigt ja! Skrattande men desto bättre att det är en dahlbergare som gjort dem Flört
    gravIDA skrev 2007-09-06 19:35:01 följande:
    ja prövar att fråga här inne,kanske lite OT menmen...ja försöker beställa från Syster Lycklig,utan framgång...nån som vet om det är fel på sidan,eller om det är min dator??de står nåt om sidan inte finns på jetshops server längre bla bla bla...någon? //Ida
    ska kika om det blir likadant för mig..
  • Smajla
    gravIDA skrev 2007-09-06 19:35:01 följande:
    ja prövar att fråga här inne,kanske lite OT menmen...ja försöker beställa från Syster Lycklig,utan framgång...nån som vet om det är fel på sidan,eller om det är min dator??de står nåt om sidan inte finns på jetshops server längre bla bla bla...någon? //Ida
    verkar funka för mig.. rensa cachen och försök igen!
  • Smajla
    mimmamum skrev 2007-09-07 08:08:59 följande:
    God morgon! Här blir en latdag! Ska handla lite och läsa Liza Marklunds nya, så spännande! Ta hand om Albin också förstås!Jag gjorde några kökstavlor igår! Favoritrecepten!
    Vad snygga de blev!
    LissAnna skrev 2007-09-07 09:08:42 följande:
    Fixat till några kuddar hemmapalandet.blogspot.com
    Vad vackra!
Svar på tråden Vita hem del 5