LCroft skrev 2007-09-14 19:31:58 följande:
Men jag gillar ju svarta äkta Nokia stövlar juliah låter som du haft en underbar dag, vilken go make du har Smajla: Så fint!
Tack!
juliah skrev 2007-09-14 19:32:21 följande:
Smajla, hoppas den klarar sig fint! Och hoppas du hittar pulvret, riktigt riktigt gott för en chokladälskare. Tips: det går att äta pulvret direkt ur burken också
Ja, jag har ju bara fem minuters promenad till Ica Maxi så det är ju inte jobbigt att kika iaf!
Men det där med att det går att äta direkt ur burken, ajaj, inte bra att du avslöjade för en gottegris som försöker hålla igen
Adamama skrev 2007-09-14 19:38:00 följande:
Ja, det är ju beräknat till idag. Jag försöker känna efter så gott jag kan och kanske kanske känner jag liiite molvärk i ryggen. Och SP har lossnat. Vi får se om det händer något i natt.
Oj, vad spännande!
vårsol skrev 2007-09-14 19:50:33 följande:
Grattis på födelsedagen Julia! Det var värst vilken presentfixare du har till karl! Han kanske kunde lära upp min lite... Vi har pysslat lite här ikväll. Gjort vardagsrummet höstmysigt med en stor röd yllematta (svor jag i kyrkan nu? ) och sen ordnade vi till hallen med en skohylla, några korgar och ett par krokar åt barnen. Tyvärr har kameran gått sönder så nån bild blir det inte
Han kan få komma hit och lära upp min man också då, presenter och julklappar brukar vara jättesvårt för honom.