Vita hem del 5
Lynn84 skrev 2007-09-13 13:03:59 följande:
Hej vänner!Idag har jag ett litet tillkännagivande!Eftersom det redan har kommit ut och diskuteras hej vilt i min gästbok så tyckte jag att jag lika gärna kunde berätta för er också!Det bor numera en liten bebis i min mage och Colin ska äntligen få bli storebror!Det är fortfarande väldigt väldigt tidigt men eftersom fler och fler vet om det så kan jag såklart inte hålla det hemligt för er heller!MichaelaW skrev 2007-09-13 13:06:33 följande:
smajla: Tack så mycket. mimmi006: Dejten gick jätte bra igår, allt var som i en saga, ja den var verkligen helt perfekt. Vi har setts två gånger tidigare men det var i maj, varför vi inte har setts efter det är för att han har varit borta och jobbat. Nu ska han bort och jobba igen så vi kommer inte kunna ses på ett tag igen men jag är så glad för en helt underbar kväll igår. Det sjuka i det hela är att den här killen är verkligen min drömkille, jag har vetat vem han är sen jag flyttade till Boden för 2 ½ år sen. Han är så fruktansvärt vacker och han är min drömkille! Hi hi... jag svävar på små moln idag. Nej nu ska jag gå och göra lite nytta, det är stora städdagen idag! Jag ska dammsuga och skura golven och det är dags att sätta igång nu för det är dags att gå och hämta sonen på dagis om någon timma.Ha en bra dag allesammans och krya på er ni som är sjuka.juliah skrev 2007-09-13 14:27:42 följande:
Neeeeej, värsta tänkbara, min man är sjuk...ja ni hajar ju själva. Jag själv sjuk, bägge barnen och en SJUK MAN på det hela Kan det bli värre...?Nåja, tur att helgen är här, trist bara att jag fyller år imorgon...Ett stort grattis igen Lynn!