-
snygg!Värsta Supermamman skrev 2007-09-28 13:01:58 följande:Vad tror ni om den här i svart? Till sonen såklart! www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...#
-
Usch vad lessen jag är just nu. Det är vår bröllopsdag på söndag och så fick maken frågan om att hjälpa grannen med en flytt.. Och hans dilemma är att de precis blivit polare så han hade svårt att säga nej. Han frågade visserligen mig innan han gav dem sitt ja, och jag sa ok då, det är inte lätt att dela sig. Trevliga grannar och det där med grannsämja och allt sånt. Men huu vad lessen jag blev, har sett fram emot den här dagen länge.. Tårarna flödar fritt här, har varit en pissig vecka sedan tidigare
-
juliah, skogsstjärnan, Karamellfabriken, Kajsa och LCroft - tack för omtanken! visst vet jag att man inte ska hänga upp sig på nåt sånt men jag hade verkligen behövt den här söndagen..
Kajsa - vilken änglavakt! -
juliah - underbar korg, vad glad han ska bli!
skogsstjärnan - angående din gardin, om du stör dig på dem så tycker jag du ska skicka tillbaka dem. men har fotat våra egna som går åt creme/naturvitthållet så ska du få se hur våra ser ut upphängda, ett ögonblick bara..
-
Skogsstjärnan:
Vet inte om du känner att det hjälper dig men så här är skillnaden mellan våra sovrumsgardiner (Wilma från Ikea) och en beige/naturvit gardin från Ellos:
-
När man ser dem så bredvid varann så är det rätt stor skillnad ja, men jag gillar båda två!Skogsstjärnan skrev 2007-09-28 16:11:16 följande:Oj vilken skillnad!!! Men är det så där stor skillnad i verkligeheten?Nu är min son jättedålig såjag kan inte vara här så mycket mera...Han har stora sår i munnen och är jättesvälld inuti
-
En fråga - skulle ni tycka det vore kul att se lite bröllopskort i bloggen på söndag eller är det helt ointressant? svara ärligt snälla!
-
eller är det fånigt kanske? bättre att hålla sig till inredning o trädgård etc?
-
mimmamum - usch vad tråkigt! Lider med dig!
juliah, Karamellfabriken och Skogsstjärnan - roligt att ni vill se våra bröllopsbilder! ni får en påminnelse om det på söndag
juliah - alldeles underbar vrå!
LCroft - jättefin blogg! sparar den i min mapp! -
Ha en kul kväll!Värsta Supermamman skrev 2007-09-28 20:18:16 följande:Tittar in snabbt och hälsr god kväll! Ska göra nått så ovanligt som att inte ägna kvällen framför datorn. Ska till närmsta krog (med en inredning som får mig att ryyysa varje gång jag går förbi) och dricka öl och snacka skit.. Ha det gott!.Mimma och kajsa: En extra kram från mig!www.lantlif.nu/shop/index.phpLissAnna skrev 2007-09-28 20:20:25 följande:Kan man köpa HD-gardiner på nätet? Vet någon?