• Smajla

Vita hem del 5

JeaJea skrev 2007-09-25 01:47:22 följande:
    dags att nanna...det var till smalja. vit choklad...Godnatt!
    gulliga du! Flört
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-25 07:53:26 följande:
    Godmorgon! Är fl segt för er med? Jag blir tokig på det!! Jag gillade inte heller den tidningen nått värst Himmelbit. Och husen var sjukt dyra *fast det kanske det är med hus* Idag blir det simskolan och läkaren.
    jättesegt har det varit men nu har det börjat släppa lite tror jag..
    lasseliten skrev 2007-09-25 10:04:31 följande:
    Vad tycker ni...Är kransen fin eller ful? Ärligt!  
    jättefin, underbar, vad duktig du är!
  • Smajla
    lasseliten skrev 2007-09-25 21:21:54 följande:
    Åh, TACK söta Alfas och malins! Vi har slitit så med köket så det känns så skönt att det snart är klart! Saknas dock hyllor som ska sitta över den långa bänkskivan. Vi håller på och målar dem nu. Alfas - det är pärlspont på en vägg, den där hyllorna ska sitta. Resterande är målade i färgen äggskal.  
    vilket alldeles underbart kök du har, jag blir ju alldeles grön av avund..
  • Smajla
    numberone skrev 2007-09-26 10:41:28 följande:
    Hej!!! Måste bara få berätta en liten sak...... ni får inte skriva nåt om det i min blogg.... JAG ÄR GRAVID!!! Testade i morse.... Skakar av lycka (och rädsla av att få mf igen)
    ååå, vad härligt, GRATTIS!!!
  • Smajla
    Malwa skrev 2007-09-26 13:41:13 följande:
    Måste bara fråga! det var ngn av er som drack varm vit choklad från ica maxi här om dagen.Vart i affären hittar man det? bland kaffet? eller all världens mat, bland bakgrejerna eller?Har letat på 2 olika maxi utan att hitta
    Precis samma som för mig, har inte heller hittat på 2 st Ica Maxi..
  • Smajla
    lillafruluva skrev 2007-09-26 14:05:21 följande:
    Annars får ,an väl helt enkelt fråga personalen i butiken efter den vita chokladen!!
    Maken frågade! Men de hade aldrig hört talas om vit choklad.
    juliah skrev 2007-09-26 19:07:47 följande:
    Är det någon som ska gå på inredningsmässan i Sthlm om två veckor?Minns att jag blivit lite småbesviken tidigare år, Casa cor verkar mer spännande...
    Nope men i Göteborg Skrattande
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-26 19:53:01 följande:
    Knoppen ska garanterat bort iaf.
    Vitmålad och byt knopp så tror jag på den! En snygg kudde, bli säkert jättefin.
  • Smajla
    juliah skrev 2007-09-26 20:06:08 följande:
    Härligt när man känner sig så säker i sin smak idagSmajla, håller tummarna för mycket fint!
    jepp!
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-26 20:08:17 följande:
    Men! *kastar kaffekoppar* Jag vill ha den i vårt sovrum (trots att man inte ska ha speglar där enligt fens shui) och då ska den väl ändå vara vit?
    vit men inte i sovrummet, man ska som du säger inte ha speglar därinne.. det blir ju som den tredje personen i förhållandet, icke bra.. *hötter med pekfingret*
  • Smajla
    Sylt skrev 2007-09-26 20:13:12 följande:
    Sådär, inget myssittande men helt ok. Men jag är lite ledsen i ögat ang mina fina vita. Hade gäster i förra veckan o han hade nog nitar (inte hårdrocks utan vanliga) på jeansfickorna o de har skrapat upp STORA märken över hela sitsen
    ajajaj Ledsen
Svar på tråden Vita hem del 5