Karamellfabriken skrev 2007-10-09 18:36:17 följande:
Är det inte för hemskt. En vän till svägerskan uppsöker läkare efter att ha kännt sig lite dålig ett tag.Drygt trettio år bara, får veta att endast tio dagar återstår att leva. Idag får jag höra att han är död.Är det inte obehagligt?
Men gud vad fruktansvärt! Riktigt otäckt!
juliah skrev 2007-10-09 19:03:38 följande:
mimma, å så jättefin! Blev det någon stoff beställning? Jag gör en imorgon.Kramell, men oj, vad var det som hände? 10 dagar...herregud så fruktansvärt Är det bara jag som känner mig lite småstressad över swapen? Ska nog pyssla lite nu...
Jag är faktiskt klar med swapen, har packat in korten, ska bara skriva allas namn på.
juliah skrev 2007-10-09 19:08:03 följande:
Ok, nu blir jag alldeles till mig, sneglade på besöksstatisktiken på min blogg, jag firar 100 tuden besökare idag så skål på er *klunkar lite kranvatten*
Men gratulerar!
mimmi006 skrev 2007-10-09 19:10:34 följande:
Slängde upp mina gamla ljuskedjor ikväll. En med stjärnor och en med rosa prinsesskronor! Gissa vem som ville ha kronorna?
Å vad vackert!
mimmi006 skrev 2007-10-09 19:12:47 följande:
Det är en balansgång... jag hinner inte fota nu eller göra så mycket heller för den delen på vardagrna beträffande bloggen. Vill inte slänga in för kassa inlägg, men vill heller inte att det ska gå för lång tid.Det är roligt om man har många besökare, men det är ännu roligare om besökarna lämnar avtryck...
Gör som jag - när jag känner inspirationen flödar så sätter jag mig ner och skriver flera inlägg. Sedan pytsar jag ut dem allt efterhand.. Med ett och ett annat färskt inlägg som kommer för stunden också då.
juliah skrev 2007-10-09 19:14:20 följande:
Karamell, det ger en verkligen något att tänka på...Min brors fru har svår cancer och ja...man får perspektiv på saker och ting.
Usch vad tråkigt, cancer är verkligen en grym sjukdom!
juliah skrev 2007-10-09 19:17:35 följande:
Nu är jag sådär OT igen som jag brukar men det har lite med hem att göra. Vi har ingen katt längre som ser till att mössen håller sig undan (blir kattmat) och nu har vi i princip blivit invaderade av möss. Har provat på lite olika metoder och nu återstod det värsta...På tio minuter har bägge fällorna gjort sitt och nu hör jag otäcka ljud från köket...huuuu.Har någon lite möss erfarenheter att dela med sig? Är verkligen fällor det enda som gäller
Å huuu, jag som har mus- och råttfobi, brrr! Har tyvärr - eller lyckligtvis kanske jag ska säga ingen erfarenhet..
Rori skrev 2007-10-09 19:18:37 följande:
Tack för tipsen angående lilla lådan mina vänner Tror det blir en ljusblå eller grå bokstav...Juliah- så hemskt med din brors fru Finns det något värre en canser? Snygg brödlåda mimmamum Här är min Man vågar ju knappt röra den speciellt inte min make....Han har en benägnhet att tappa sönder saker
Underbar!