Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Är det bara jag som inte gillar att ha dop?!
    Okej det är fint i kyrkan men jag tycker det är jobbigt att planera ett dop kanske för att man inte börja hemma utan i kyrkan och det måste vara förberett innan man åker.

Att gå på dop är roligare.

• Sagalin
    mimmi006 skrev 2007-10-13 19:40:38 följande:
    Jag erkänner och sluter mig till klubben!
    Åååå, tack trodde jag var konstig som inte tycker det är så mysigt med dop, känns snarare som ett måste.
  • Sagalin
    Mimmamum, vad fina stolarna blev!

Mimmi, gillar ert vardagsrum jättemycket!

Kajsa, tycker dina gardinlängder var fina men lite för gula. Kan du inte ha dom i något annat fönster? Din gardinkappa blev fin med wilmagardiner och som nån skrev så finns dom kvar, kostar ynka 89kr för 2st.
  • Sagalin
    Juliah, jag vill också se dina bilder.

Jag håller på att stryka. Trist men ganska skönt när det är färdigt och man knappt behöver stryka på hela veckan.

I helgen har Marcus satt upp fasadbelysning på vårt hus, blev jättefint. Det är spotlights som lyser både uppåt och neråt, tror Kajsa har sådana.
    Få se när Saga somnar om jag kan gå ut och fota, tror inte hon vill att jag gå rut nu när hon håller på att somna i soffan.
  • Sagalin
    017.JPG
    Inte den bästa bilden men ni kan ju se lite.  Under tiden jag var ute och fotade trillade Saga ur soffan, så hon vaknade och var ledsen men som tur var somnade hon igen.

Så jag vågar inte gå ut igen. Men jag ska bara bära in henne till sängen så ska jag fota på mina nyinköp till tvrummet.
  • Sagalin
    036.JPG032.JPG

Ny Gripsholm stjärnkudde 149kr och vit fleecefilt 39kr på Ekohallen. På golvet skymtar en ny matta. Köpte en ny fönsterlampa också idag 149kr också den på Ekohallen
  • Sagalin
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-14 20:46:14 följande:
    Malins: Vad fint! Belysningen ser så mysig ut! Tur att lillan inte slog sig mer. Ekohallen, finns den överallt? *hatar butiker som bara finns långt långt bort**För övrigt så ägnar jag mig åt att fantasiinreda mitt hyllplan i Smegen*

Tack, tror Ekohallen finns på en hel del ställen, var bor du?

Dom hade även filten från Gripsholm med stjärnor för 299kr men jag vågade inte köpa den också när Marcus var med. Jag köpte en ny matta igår och jag är tyvärr inte gjord av pengar,

• Sagalin

Gratttis Milda Maränger! Förstår att du är glad.
    Jag blir alldeles tårögd när jag vet lite om hur jobbigt ni har haft det.

Svar på tråden Vita hem del 5