Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Bea, jag tycker också lutnig. Kanske infällda spot eller tycker du det är fult?

Hur ska du göra med durkslaget?

• Sagalin
    Kajsa M skrev 2007-10-10 18:32:22 följande:
    Förbaskat också!Jag som skulle sy gardin av ett underbart lakan ikväll. Nu upptäckte jag att det var fläckar på det i alla fall. Hon har tydligt skrivit i beskrivningen att det INTE är några fläckar.www.tradera.com/auction/auction.aspxå trist. Har gett 115 kr för detta med frakt och då vill man ju att beskrivningen ska stämma, eller hur?!
     Vad trist! Var sitter fläckarna, är dom stora eller små? Hon kan ju ha missat dem.

Ta en bild och mejla henne, försök få henne att betala lite tillbaka annars får du väl ge hennne negativt omdöme.
  • Sagalin
    newht skrev 2007-10-10 18:33:36 följande:
    Om vi nu inte skulle få det så säger dom väl till...de e ju själva välgörenheten som e det viktiga i sammanhanget!:)
    Jag ville bara uppmärksamma dig att du kanske kan få en varning.
  • Sagalin
    lillvilda skrev 2007-10-10 18:48:15 följande:
    haha det är ingen fara det är okej att döpa om ibland det blev ju ett nytt fint nick. Ja ser allt bra ut på besiktningen å vi fortfarande vill gå igenom köpet så får vi huset!!! Vi skrev på kontraktet idag! Tack tack.Nu känns det som vi kan andas ut för nu kan ingen annan budgivare komma och säljaren kan inte dra sig ur.
    Åååå, vad kul, grattis!

När är det inflyttning?
  • Sagalin
    lillvilda skrev 2007-10-10 19:49:35 följande:
    Tack allihop. Det är ett hus byggt 1947. Det är delvis renoverat (tråkiga men bra saker som dränering, isolering osv är gjort.) men behöver fortfarande piffas till lite inomhus. Men vi ser framemot att flytta in och få börja fixa. Vi äger en lägenhet så den ska säljas först och säljaren ska flytta in i ett hus som byggs nu så inflytten dröjer enda till mars.i min blogg har jag lagt in lite bilder. Fast jag måste säga att det är mysigare i verkligheten.metrobloggen.se/lillensmamma
    Fint, gillade speciellt det sista rummet på bilden med all furu!
    Vad ska ni göra om först i huset?
  • Sagalin
    mimmi006 skrev 2007-10-10 20:12:05 följande:
    Finns i mitt galleri nu... det är jag som TAR bilderna i vår familj!
    Vad kul att se dig, jag trodde du var blond, varför vet jag inte.
  • Sagalin
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-10 20:55:33 följande:
    ♥BJUDER♥
    Hallå där, vi fick ju inte visa stoooora bilder på godsaker.
  • Sagalin
    Beatrize74 skrev 2007-10-10 21:32:04 följande:
    Kikar alla på kanal 1 nu? Tycker de här tjejerna är så otroligt duktiga!
    NÄe, jag kollar på kanal 5, Grey´s Anatomy
Svar på tråden Vita hem del 5