Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Fast jag fick tänka efter läääänge innan jag kunde göra en toppfem lista.

Egentligen känner jag som Bea att jag inte är nöjd med någonting men ville inte erkänna att jag knappt kunde få ihop en topptvå lista.

Handfaten är väl givna. Men var det stopp, men jag fick ihop en lista, men jag har väl egentligen inga saker hemma som jag är jätteförälskade i.

• Sagalin
    Pärla1 skrev 2007-10-07 20:53:39 följande:
    Ser att ni listar era topp fem favoriter, usch är så otroligt trött på alla mina hemska tapeter, så det är absolut inget roligt och piffa! Känns som om man inte har nåt fint just nu! Vill gå runt med en sådan där färgspruta och bara köra överallt!! *suck*Fast jag är nöjd med:1. Min symaskin2. Mitt skåp som snart är färdigmålat.....sen var det nog inget mer! Blä!!Nä, nu jäklar ska jag börja måla i m-rummet imorgon, sambon har absolut inget att säga till om!! Måste nästan ta ett kort och visa er!! Den är hemsk!!
    Jag har börjat måla lister idag i vår hall, så snart ska jag börja operation ommålning av hall. Min man har inte heller så mycket att säga till om. Han är ju aldrig hemma så då tycker inte jag att man får har någon större åsikt på inredningen.
  • Sagalin

Pärla; du har tapeter i min mans smak! Han skulle inte förstå varför det behöver målas/tapetseras om för detär ju såååå snygga!

• Sagalin
    Beatrize74 skrev 2007-10-07 21:10:05 följande:
    Malin79- om jag hade ditt hem skulle min topp fem vara given. Det skulle vara:- Jakobs lilla skåp- Sagas arbetsplats- Ektorpssoffan- Vardagsrumsbordet- Mattan i köket
    Bea, köksmattorna (har två nämligen) tänkte jag lägga in men det kändes fånigt att gilla sina plastmattor i köket kändes som en tantvarning.
    Det är så mycket av vårt hem som inte syns på bilderna. Jag har ju inte lagt upp bilder på sånt som jag tycker är fult  men jag har massor jag lovar.
  • Sagalin
    lasseliten skrev 2007-10-08 10:49:58 följande:
    Jaaa, kajsa ge mig tips?!
    Ett tips är ju att lägga ett resorvationspris. Om du nu inte vill sälja den för låt säga mindre än 300kr lägger du det, kostar ju nån extra krona men det är det ju värt.
  • Sagalin

Ni vi skulle rensa bland våra kläder tog jag fram svarta soppsäckar då säger Saga
    -Mamma vad ska vi med så stora bajspåsar till?!
    Glad
    Vi har hund och Alfons bajspåsar är ju svarta.

Barn är roliga.

• Sagalin
    Linusina skrev 2007-10-08 15:51:18 följande:
    Har laddat upp ännu fler bilder på bloggen precis, finns i fotoalbumet och i mappen "huset, september 2007".  Bilder ifrån Linus rum (11 år), Sessans rum (kommande bebisen) och på vårt sovrum.  www.nogg.se/annikaochmats
    Vad fint!
Svar på tråden Vita hem del 5