Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

mimmi006 skrev 2007-10-03 20:39:08 följande:
    Jag har haft vitt överkast till dubbelsäng och nu kör jag med ett överdrag i linne från La redoute. Passade på när det var erbjudande...
    Har du nån bild?
  • Sagalin
    Pärla1 skrev 2007-10-03 21:09:35 följande:
    lillvilda: Tänkte precis som Mimmi, jättefint golv i köket!Varit nere i garaget och målat skåpet, 5:e gången, börjar bli en aning less på det nu
    Vad är det för skåp du målar?
  • Sagalin
    Beatrize74 skrev 2007-10-03 21:16:14 följande:
    HJÄLP!Desperat i behov av ny byrå då den vi haft i måååånga år gick sönder tidigare ikväll med ett stort BRAAAK! Vad FINNS det för fina byråer där ute? Har inte varit inne på "byråområdet" något alls och tycker inte jag hittar något fint till ett "vitt hem".
    Hemnes om du är en "riktig" vitahemare eller Sylts blogg,  www.villahemmet.blogspot.se
  • Sagalin

Ommålad Leksvik
    Här är  bild på vår hall.

Jag vill måla vitt på väggarna och sätta pärlspont(Panelskivan)

Vilken vit färg tror ni blir bra till med tanke på klinkersen på golvet? Bilden är inte den bästa jag kan ta någon mer om nån vill?

Tror ni det blir snyggt med brytning åt det gråa, typ Morgondimmans Vita eller ska man ha en brytning åt rött/gult?

• Sagalin
    Kajsa M skrev 2007-10-04 12:36:00 följande:
    Jag ser inte ens hur golvet ser ut! Är det ett brunt eller svart?Om det är brunt så går det ju inte bra med 0500-n som jag sa. Då kommer det kännas tokigt.
    Lite rostrött.
  • Sagalin
    malins79 skrev 2007-10-04 13:06:59 följande:
    Lite rostrött.
    Ska ta en bättre bild sen men barnen bryter ihop så vi ska gå ut nu!
  • Sagalin

oj, vad hände?!
    Bilden skulle inte bli så stor och så skulle jag skriva i rutan,
    Här är en bättre bild på hallgolvet.

Ska jag ha en vit färg med gult i? Typ Stockholmsvit?

Jag kan ju säga att golvet är från -00 och då valde vi på dennna och en grå platta. Kan ju säga att jag hellre haft en grå idag....

Svar på tråden Vita hem del 5