Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Kajsa M skrev 2007-09-26 20:33:54 följande:
    ...och sen kommer Drömhem & Trädgård och plåtar!
    hahaha.....
  • Sagalin
    mimmi006 skrev 2007-09-26 20:50:57 följande:
    Kajsa och Himmelbit- vi måste bestämma date! Jag är ledig första veckan i november...VSM- köpa färg och godis åt mig och sylt! Jag är inne på andra dagen med gottförbud på kvällen och jag har inte blivit sockerren än... *skakar*
    Jag har ätit ca 150g chokladkaka Daim idag....Inte bra med tanke på att jag vill gå ner i vikt och köpa lite nya kläder.

Dessutom ligger det 200g mjölkchoklad i skåpet. Det var 2 för 25 klart jag var tvungen att köpa 400gr istället för 100g för 11kr
  • Sagalin
    Himmelbit skrev 2007-09-26 21:08:25 följande:
    Det var ju för lite bilder i tråden, skrev någon (minns ej vem).Igår hade jag höstmyyyys - idag är det julstämning!
    Men hallåååååå!
    Så får du inte göra. Trodde jag hamnat på en reklamsida först.

Nu blev jag så gottesugen!
  • Sagalin

Imorgon ska jag och Marcus nästan få egen tid tillsammans. Saga ska vara hos farmor och farfar när vi ska till jkpg och handla. Jacob följer ju med men han är inte alls så krävande som Saga var eller rättare sagt är....

Jag hoppas jag hittar några nya kläder och sen hinna springa in i några inredningsbutiker innan vi besöker varuhuset med fyra bokstäver.

Saga ska ju få ny säng och jag behöver gardinstänger och lite värmeljus.

Hoppas det blir trevligt. Jag och Marcus hinner aldrig prata med varandra längre. Det enda man hinner säga till varandra är om barnen.

• Sagalin

Jag såg i K-rautas annonsblad att dom hade lite lägre pris på den långa panelen från Panelskivan.  Synd att det inte var på den korta men det kanske kommer?!

• Sagalin

Såg att Ikea börjat sälja svart klädsel till Ektorpsofforna.
    Blev nästa lite sugen på ett....

• Sagalin
    Klistra in några bilder som jag tog idag när jag barnen var ute i trädgården.
  • Sagalin

Allt prat om virkning gör mig sugen också på att virka. Min mormor (83) är duktig på mormorsrutor hon kanske kan lära mig. Sticka har aldrig varit min grej.

Å vad jag längtar till i em för då ska det förhoppninsvis shoppas.

• Sagalin
    juliah skrev 2007-09-28 08:15:34 följande:
    malins, haka på i den nya tråden vetjaVad har du siktat in dig på för shopping?
    mmm, måste bara kolla upp om mormor kan lära mig först.

Lite kläder till MIG och sen till barnen.

Saga ska få en Hemnes säng och jag ska köpa lite gardinstänger och värmeljus på Ikea.

Ska kolla in papperskorgarna på Åhlens. Vet att jag stod och höll i en sån i somras men köpte ingen. tyckte dom var lite stora som papperskorgar men som leksaksförvaring är dom ju perfekta.
Svar på tråden Vita hem del 5