Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

malins79 skrev 2007-10-06 21:42:37 följande:
    Man kan ha 3-dagars febern flera gånger.
    Opps, jag gogglade och det verkar som man blir immun när man väl haft det
  • Sagalin

Juliah, vad otäckt. Men det är väl svårt att bevisa vem som kört eftersom ingen erkände och man kan tyvärr inte bura in allihopa. JAG fattar inte hur man kan köra bil när man druckit ännu mindre hur man kan åka med någon som kör som druckit!

• Sagalin

Hihi, klart jag kommer måla på tapeten. Visst M kanske inte blir helt överlýcklig men sen när han ser hur fint det blir och hur snyggt jag tycker det är måste han hålla med om att det är bra för husfridens skull

Men jag ska börja med att måla några lister som är gråa till vita först och då kankse jag råkar måla lite vit färg på tapeten och då är det lika bra att köpa massa vit färg och måla alla väggar

• Sagalin

mimmi; näe jag målar inte...än.

Jag är själv med barnen och Saga ville göra fiskdamm. Jacob behöver sova. Men jag tror jag ska börja måla lite lister idag!

• Sagalin
    Pärla1 skrev 2007-10-07 13:27:50 följande:
    Jag har precis målat färdigt min andra sån ljusstake.
  • Sagalin

mimmi, tack, kul att bli kallad kändis.

Kajsa, trist att flickan är febrig igen. Vilken lista, har du vågat visa den för din man?

Smajla, glömde nog säga att det är kul att du är tillbaka!

• Sagalin

Mina toppfem är, svårt, gillar väl allt jag har hemma mer eller mindre.
    Jag skulle nästan behöva gå en runda i huset för att komma på vilka fem saker som är storfavoriterna här hemma men detta kommer jag på just nu

1. Vårt dubbelhandfat i badrummet med granitskivan.
    2. Vitrinskåp i vardagsrummet
    3. Skänken i vardagsrummet.
    4. Att vi har en stooor hall, praktiskt vid kalas.

5. Ektorpsoffan

Svar på tråden Vita hem del 5