Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Juliah; åååå hoppas ni får er tvättstuga innan jul. Låter inte kul att tvätta så som du gör.

Hur kommer du att torka sängkläder? Klurar lite på hur vår kommande tvättstuga. Vi ska flytta upp vår från källaren och göra en groventré och tvättstuga i anslutning till vårt garage för att kunna gå innevägen till bilen. Men jag har inte kommit på var jag ska ha linorna eller om man behöver några.

Var köpte ni er bänkskiva till tvättstugan?

• Sagalin

Kommer ni in på min sida?
    Jag har länge tänkt låsa den för oinbjudna men fattar inte hur man gör.

Om den är låst och ni vill komma in så lägger jag till er.

Tycker också det är en massa besök  från såna man inte känner

• Sagalin
    lasseliten skrev 2007-10-15 10:56:59 följande:
    Malins - jag kommer inte in på din sida. Får jag? Bea - sug åt dig som en svamp! Allt är sant! Camilla - vilket fint hus du visar. Ligger det vid Daisy´s ungefär?
    Du är tilllagd.
    Vi ska göra vissa ombygnationer hemma och jag vill fota men jag vill inte att vem som helst ska se. Sen har jag inte uppdaterad fotogalleriet på ett tag och jag tycker det känns lite olustig att okända kan se även om dom är inloggade. Innan jag var plusmedlem hade jag massa gästbesök.
  • Sagalin
    Kajsa och mimmamum, Lcroft lägger ni till mig så lägger jag till er? 
    Någon mer som låst idag?
  • Sagalin

Det räcker väl att man låser på kontoinställningar, man behöver väl inte låsa varje bild man lägger?

• Sagalin

Jag tycker det är helt ok om ni går in på min sida ett flertal gånger, jag gör likandant för inspiration men när man får typ 50besök för man skriver att man har ett nyinköp i galleriet och 40namn är okända känns det lite märkligt att man aldrig sett namnet tidigare på forumet.

• Sagalin
    Lägger till mig

mölndal
    längtar efter bäbis
    mimmamum
    JeaJea
    Mufflon
    LCroft
    Birks och Kalles mamma
    mimmi006
    Pärla1
    Lillafruluva