Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Lcroft
Klart hon ska ha en blomma! :0)))
Det låter faktiskt som ne jätte bra ide´tycker jag!
Själv är jag en sån person som skulle kunna ge folk blommor vitt och brett. Tycker om att visa folk min uppskattning! Det görs allt för sällan i min mening. Lite synd!
Så kör du på bara, hon kommer bli jätte glad!
Lynn: Så tänker jag med men så blev jag osäker om hon tycker man är fånig Fast då står jag för det att jag är fånig och hämtar en blomma för det känns bra för mig
God morgon!
L Croft: Vad gulligt av dig Det blir säkert jättebra.
Emmasa: Jättefint!
Håller på att försöka sätta upp hyllor etc. på väggarna här (vi har flyttat i sommar) men det är sten/betong i väggarna och helt hopplöst att få fast pluggar för skruvar, suck...lite grinig i dag =D
På tal om gåvor. Vi har haft en jordhög i våran trädgår som jag slitit med länge för att bli av. I går fick jag hjälp av grannen som kom med sin fyrhjuling med släp. Han och gubben öste jord på den och han körde iväg den till sin körbana. Det tog två timmar och sen var högen borta. Hur glad var inte jag... Det hade tagit mig säkert en vecka att få bort det själv då det var väldigt packat. Nu skulle jag vilja ge honom en sak som tack för hjälpen men vad ger man en familjefar i 40-års åldern? Några förslag???