Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
*dregel, dregel*... inte visa så där fina hus, blir tokig!
gemelli: Kör på stilkrock! Du kommer att få det att bli jättefint, det är jag övertygad om Följ din egen magkänsla så blir det nog bra Har ni bestämt er för att bygga nu?
lasseliten,
Jaa Vi hade inte tänkt allt i plankväggar.
Genom att huset är i sten/betong så blir alla ytterväggar putsade. Sen alla inerväggar i spont
Blanda sten/klinkers golv med gedigna plank/trägolv!!!
Gemelli - men jag menade innerväggarna, nu rör jag till det tror jag Men allt ser sååå snyggt ut! Men jag verkligen gillar de putsade o målade innerväggarna i gamla skånelängor
Gemelli- bra frågeställning! Jag tycker också om stilkrockar i lagom mängd - det gör att hem så mycket mer personligt och spännande! Men jätteviktigt att ha en gemensam nämnare för det hela trädgården, huset och inredningen så att de binds samman!
Jag gillar både mer raka och moderna hus samt mästadels gammeldags!
Kikar in i tråden...inget nytt i era läckra bloggar??Förreaten förstår jag mig inte på hur ni får ens till en blogg...har försökt i flera timmar, men näe....får inte ens in en normalstor bild...men nu nöjer jag mig med att kika i andras!
Ah, DÅ förstår jag! Låter skitsnyggt!
kolla bloggtråden om det har komit några nya inlägg, länk finns i ts
Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-08-19 20:41:45 följande: