Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Vem av er är det som gjort en sänggavel av en gammal dörr(vit)?? Har bilden i huvudet men kommer inte ihåg vem av er det är
Tackar!
gemelli- jag vet inte vad det är för fenomen som gör att man blir kär i vita funkishus i sten med cederträpanel. Jag blev det också när vi skulle bygga, men jag har redan tröttnat på den stilen. Jag tror att man blir häpen över allt nytt, fräscht och ljust när man ser det. But stick to your plan, women!
Du kommer inte ångra dig om du håller fast vid ditt Karlssonhus som utgångspunkt. Jag tror att det är tidlöst som man ska satsa på. Ett annat tips är att inte bara se till fasaden. Det viktigaste är känslan inomhus, det är där ni är den största delen av tiden... planlösning är alltså A och O *klyschig*
therre så fint
Stort tack till alla tips, vi provade med vanisch och det verkar ha gått bort! Syrran var glad, tror det räddade hennes födelsedag
Sylt: Det måste man komma ihåg, rätt logiskt nog när man tänker efter
Amanda, det låter spännande, berätta allt sen om den nya butiken och ha en trevlig tripp!
Om ni fick välja.... Vad skulle ni vilja ha på väggarna i en hall, ni får välja på följande tre alternativ: 1. pärlspont, 2. råspont eller 3. brädor. Allt i stående riktning och vitmålat!