Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Nublu: Min kille säger att lösa gubbar finns att köpa i sportaffärer, typ intersport:)
Nu har jag tagit steget och bytt vår gamla soffa mot en vit. Men nu när soffan är här så blir jag bara orolig hela tiden för att skita ner den. Blir vita soffor skitiga mycket och ofta?
(Läste precis om det där med jeans som färgar av sig! )
nublu,
Ja jag har oxå hört att när man är ine på sitt tredje husbygga då börjar man bli nöjd
Men Herre Gud, vilken kul känsla när man är inne på sitt första
Hanna: Tack för hjälpen! Får ta ett varv i sportaffärer nästa gång jag kommer till stan då.
Oj, vad ni har skrivit.
Kommer inte ihåg allt...hihi,ni vet hur det är.
Igår hann jag inte läsa nåt i tråden. Jag och familjen var hos min sambos föräldrar i deras stuga, de har ärvt den och vet att jag älskar att leta "skrot" som de säger
De är MASSA grejer, en hel lada med gamla saker, och jag skulle haft med mig ett släp, för det fanns så mkt fint! Min sambo tyckte mest att jag var jobbig som plockade på mig så mkt. Ska lägga upp bilder i bloggen senare.
Nån här som har köpt en takrosett och satt upp?
Jag funderar nämligen på att ha det i vardagrummet där vi har vår (vita) öppna spis. Vad tror ni om det?