Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Kastar in en bild på vår hemmagjorda säng
Nu är _äntligen_ sideboardet färdigmålat. Det skulle säkert bli ännu snyggare med en tredje strykning men jag ger 17 i det. Det får bli lite shabby. Men huga vad det är tråkigt att måla. Visst blir det fint men vägen dit är låååång och tråkig!
Röjandet börjar också bli någotsånär klart. Det finns mycket mer att göra osv men nu börjar det se ut som ett hem igen och inte en soptipp!
En annan fråga från mig!
Jag har även målat köksbordet (som tidigare var tråkig furu) vitt, men så tyckte brorsan att jag kanske skulle lacka den också, så det inte blir märken i färgen (utan isf bara i lacken). Vad tror ni?
Mimmamum! Vet inte så mycket mer om affären än! Hon hade hela huset fullt av ouppackade lådor. Meddelar er ang adress och sortiment när jag har varit där. På torsdag åker jag till London! Dyr stad! Ska i alla fall gå på lite marknader m.m. Något ska man väl hitta. PS LissAnna mysig affär. Kul med lite nytt!
therre: Wow, tänk om man vore så händig. Maken min har handen i armhålan, och jag vågar inte riktigt ge mig på stora projekt. Får väl se om han blir lite händigare nu när han pluggar till plattsättare
Åå va fint, den såg spännande ut!