Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Godmorgon!
Emmasa, vad kul med en tjuvkik, ser jättemysigt ut! Är så avundsjuk på dig som har ett helt nytt hus att inreda!
Surtuft, lycka till!
Mer butik
hemmapalandet.blogspot.com
Nytt inlägg! Välkomna dit!
Lillsyrran, ska försöka! Om du har PC klickar du på den första WinTrueType, välj spara på skrivbordet. När den ligger där högerklickar du på den och väljer extract files. Då skapas en ny mapp på skrivbordet. Du öppnar sedan kontrollpanelen och teckensnitt, där får du leta efter typ ladda in eller liknande. Du kan också prova dra in mappen där. Himmelbit hjälpte mig!
Tack snälla båda två.
En snabb fråga, jag har i nån flytt förlagt mina betyg!!! Hur man kan göra det är en bra fråga men när många är och hjälper till och bär så har det försvunnit. Nu har jag iaf kontaktat min gamla klasslärare som jag hade när jag läste till läkarsekreterare och hon ringde nyss tillbaka att det borde finnas kopia vid skolan, vilket gör mig överlycklig! Nu funderar jag på att köpa henne en blomma som tack för att hon så snabbt kollat upp och försöker fixa fram det till mig, är man fånig om man för en blomma eller skulle ni uppskatta det?