Inlägg från: Lillsyrran |Visa alla inlägg
  • Lillsyrran

Vita hem del 5

Tänk att vi har börjat med en femte del av vita hem nu. Det blev ju bra NR. KRAM till er alla

• Lillsyrran
    Malwa skrev 2007-08-16 12:19:33 följande:
    Nypysslad pall i shabbystil, blev ganska nöjd faktiskt!
    Vilken jättesöt pall Har du målat rosorna själv??? Vilket konstverk!!!
  • Lillsyrran
    Malwa skrev 2007-08-16 12:41:04 följande:
    Nej rosorna är dit fuskade med decoupage, hade aldrig provat det förut, var inte svårt alls.Tänke att lilltjejen ska ha de i sitt nya rum så småningom.
    Pallen var i alla fall jättefin, såg precis ut som om rosorna var handmålade tyckte jag
  • Lillsyrran
    nublu skrev 2007-08-17 10:10:05 följande:
    Malin: Det går åt två rullar till en fondvägg. Det stora problemet är väl vilken tapet och stil det ska vara i rummet. Vitt och blått är ju fräscht och klassiskt och jag är rädd att jag/vi kommer att tröttna på dödskallarna.
    Jag skulle köra på vitt och blått om jag våre du. Döskallar kanske är inne just nu men då är risken att han vill ha nytt om nått år igen när det är ute med döskallar. Ta något klassiskt i stället som håller längre. Vill han absolut ha döskallar kan ni ju köpa ett bäddset kanske, eller en tavla eller kuddfodral eller nått sånt som är lättare att byta ut.
  • Lillsyrran
    mimmamum skrev 2007-08-20 08:59:00 följande:
    Nytt inlägg! Välkomna dit!
    Ursäkta MIG SOM ÄR SÅ otecknisk...med jag klickade på länken för att ladda hem scriptina...men hur gör man sen?????

snälla minnamum hjälp mig!!!!
  • Lillsyrran
    mimmamum skrev 2007-08-20 09:25:37 följande:
    Lillsyrran, ska försöka! Om du har PC klickar du på den första WinTrueType, välj spara på skrivbordet. När den ligger där högerklickar du på den och väljer extract files. Då skapas en ny mapp på skrivbordet. Du öppnar sedan kontrollpanelen och teckensnitt, där får du leta efter typ ladda in eller liknande. Du kan också prova dra in mappen där. Himmelbit hjälpte mig!
    Usch va jobbigt det blev...har kommit så långt att det har skapats en ny mapp...men sen funkar det inte längre.

Jag kan inte dra in mappen och det finns inget ladda in eller liknande när jag öppnar kontrollpanelen och teckensnitt.

Hur ska jag göra för att få in scriptina så att jag också kan skriva med det?

Nån som kan hjälpa mig???
  • Lillsyrran

Nu har jag också scriptina som teckensnitt i min dator. Tack minnamum för tipset.

Svar på tråden Vita hem del 5