Vita hem del 5
När vi skulle göra i ordning äldsta pojkens rum så ville han ha svarta tapeter .iiiiihhhhh. gick inte dumma mamma med på utan det fick bli grårandiga tapeter och svarta detaljer i stället och nu är han nöjd. Mamma också hihi
När vi skulle göra i ordning äldsta pojkens rum så ville han ha svarta tapeter .iiiiihhhhh. gick inte dumma mamma med på utan det fick bli grårandiga tapeter och svarta detaljer i stället och nu är han nöjd. Mamma också hihi
På tal om gåvor. Vi har haft en jordhög i våran trädgår som jag slitit med länge för att bli av. I går fick jag hjälp av grannen som kom med sin fyrhjuling med släp. Han och gubben öste jord på den och han körde iväg den till sin körbana. Det tog två timmar och sen var högen borta. Hur glad var inte jag... Det hade tagit mig säkert en vecka att få bort det själv då det var väldigt packat. Nu skulle jag vilja ge honom en sak som tack för hjälpen men vad ger man en familjefar i 40-års åldern? Några förslag???
mimmamum: I går kom hjärtegrynet hem till mig. Tusen tack, det var lika fint i verkligheten som på bilden. Sprang runt i hela huset innan jag bestämde mig för att det får hänga i hallen. Min minsta son är på pricken lik sin pappa. "-vad skall du ha det till mamma?" Mamma tycker det är fint och därför vill jag ha det. "- men vad skall du ha det till?". Verkligen pappas pojk men jag skall lära han också att om mamma får ha fina saker som mamma tycker om så är mamma nöjd och glad.
jag blir så irriterad. Jag har tagit mer kort som jag vill ha in i mitt bildgalleri men de går inte in. Spelar ingen roll hur jag vrider kameran eller tar närkort eller på håll. Vissa går in och vissa inte. någon som har råkat ut för samma sak och kan förklara för mig vad jag gör för fel eller om jag kan göra något för att rätta till korten så de kommer in?
LCroft: Nu blev jag jättesugen på att permanenta mig. Jag har också självfall som varken är lockigt eller rakt. Bad du om något extra eller är det en vanlig permanent?
gemelli: Jag tycker det låter hutlöst mycket med 40.000kr per år för två 12-åringar att spela boll. Plus att ni får lägga till ytterligare vid vissa tillfällen. Det är ju skrämmande att man måste betala sådana summor för att få plats i utvecklingslagen. Så om killar som är bra men deras föräldrar inte har råd, då får inte de var med i det laget. De är ju ändå bara barn än.