APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Jag skulle köpt apiforce OCH testat med ÄL-test på en gång.
tetinne: jag skulle också testat apiforce på en gång och äl test samtidigt ! =)
ok, men blev lite orolig av det du skrev tessah; att du trodde att du kanske inte hade äl denna månad pga apiforcen..?
Hur länge har ni försökt bli me barn förresten? o hur såg era menscykler ut innan??
ok, men blev lite orolig av det du skrev tessah; att du trodde att du kanske inte hade äl denna månad pga apiforcen..?
Hur länge har ni försökt bli me barn förresten? o hur såg era menscykler ut innan??
nån??
Tetinne: Jag har alltid haft klockrena cyklar på prick 31 dagar. Äl dag 16-17 lutenfas på 14 dagar.
Har inte skyddat oss sedan vi fick gossen 17/9-05...blev äntligen gravida jan-07...slutade i mf v8 18:e feb -07 :/
Så är på 3 försöket efter missfallet.
Vilket försök i helhet vet jag inte...håller inte reda på det men känns läääänge.
Så för mej känns de värt iaf att testa apiforcen :)
kan ju alltid sluta med det om de börjar tjorva.
För de flesta så lyckas det ju :)
Tessah:D har du rätt i! kanske ska börja imorrn bitti iallafall då...-tala om velig!
Hur har d gått för dig förresten?- någon äl ännu??
Alltså om jag följer min innre så kan jag haft äl i går.
Jag tempar och följer det ist...men vet inte. Få se när BIM är den 20/5 :)
oj va tjorvigt det blev haha
Menade att jag själv tror att jag hade äl i går.
Men tempen visar inget.
ok, du testar inte med äl-test alltså?