Inlägg från: icefemale |Visa alla inlägg
  • icefemale

APIFORCE!

Jag var i hälsokostaffären idag och köpte apiforce. Tjejen i kassan (hon verkade vara väldigt påläst och kunnig) sa att många som fått missfall har börjat äta apiforce just för att det MINSKAR risken för att få missfall.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale
    jamieclaire skrev 2007-04-28 21:00:41 följande:
    Vad är apiforce?? Vad innehåller det? Hur verkar det i kroppen? Har aldrig hört talas om detta?

Det är kapslar som innehåller bidrottningsgelé. Bidrottninggelé är den näring som bidrottningen lever av och som gör att hon klarar av sin enorma arbetsprestation. Hon lägger ungefär 2000 ägg varje dag och lever 60 gånger längre än bin. Detta kan göra dig mer fertil, man kan känna av ÄL mer och man kan få mer regelbundna cykler. Bidrottninggelé anses ge en allmänt ökad prestationsförmåga. Det kan även användas vid mensbesvär (PMS).
    Hoppas du blev lite klokare nu. Glad

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Det går nog inte att säga att det ena är bättre än det andra, då det är naturprodukter. Naturprodukter reagerar olika från person till person. Om rosenrot funkar på vissa kanske det inte funkar på andra och vise versa med apiforce. Man får helt enkelt prova sig fram. Men märker man ingen skillnad efter 6 månader så kommer troligtvis inget att hända efter det heller. Vissa får också bieffekter och andra inga alls.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Jag vet ju inte när jag har BIM juh. Skriver oregelb. i stället. Började äta apiforce i lördags.

***BIM***

20/5 Tessah
    29/5 Bummelumman
    Oregelbunden ?/? icefemale

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

20/5 Tessah, Eitss (2)
    29/5 Bummelumman (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)

Statistik: 5 X 0,2 = 1 (20%) borde bli gravida!

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Man äter tills man plussar.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Siffrorna i parentes står för hur många som har BIM på just det datumet. Som du ser så har Tessah och Eitss BIM samma datum, då skriver vi de på samma rad och det är TVÅ just det datumet, varför vi skriver 2 i "deras" parentes. Lättare att räkna ut statistiken då. Glöm inte att ta med den. 20% av alla på listan brukar bli gravida.

Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss (2)
    29/5 Bummelumman (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)

Statistik: 6 X 0,2 = 1,2 (20%) borde bli  gravida!

Det gör inget om du börjar på första eller andra dagen. Jag började på dag 8 i cykeln.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Jag skulle köpt apiforce OCH testat med ÄL-test på en gång.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Jag har också fått stegring på ÄL-test!!! Dag 27 idag. Det är vääldigt tidigt för mig då min senaste cykel var 65 dagar lång. Denna borde väl bli runt 40-45 dagar i så fall och det är ju minst 20 dagar kortare. Jag har typ som mensvärk, men några ÄL-flytningar har jag inte. Alla har väl inte det, synliga alltså? Har aldrig nånsin känt så här förut. I kväll blir det "göra bebis"!!!
    Är det någon mer som har problem med att få till sexet p.g.a. barn i huset? Filippa vaknar nästan alltid och lägger sig hos oss. Det händer nästan varje gång vi "håller på" som hon kommer in. Några tips?

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
Svar på tråden APIFORCE!