Inlägg från: icefemale |Visa alla inlägg
  • icefemale

APIFORCE!

Japp, första månaden. Började äta på dag 8, dagen efter mensen tog slut.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Nä, hon sover inte middag tyvärr. Bara ibland när hon är hos dagmamman, men aldrig hemma. Det är lönlöst, hon vägrar sova hemma. Det har hänt att vi lämnat henne till farmor o farfar i några timmar för att kunna vara ifred och "göra barn", men det känns ju inte så kul det heller. Då jag är så säker på att jag har ÄL idag så har vi bestämt oss för att lämna henne till farmor/farfar senare i 1-2 timmar i alla fall.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale
    icefemale skrev 2007-05-17 10:44:41 följande:
    Jag har också fått stegring på ÄL-test!!! Dag 27 idag. Det är vääldigt tidigt för mig då min senaste cykel var 65 dagar lång. Denna borde väl bli runt 40-45 dagar i så fall och det är ju minst 20 dagar kortare. Jag har typ som mensvärk, men några ÄL-flytningar har jag inte. Alla har väl inte det, synliga alltså? Har aldrig nånsin känt så här förut. I kväll blir det "göra bebis"!!!
    Detta skrev jag tidigare idag (läs ovan). Nu har jag minsann fått ÄL-flytningar (tror jag). Det är som riklig rå äggvita och jag kan "bygga broar" också, HÄFTIGT!!! Min kille gapskrattade när jag sa att jag står i badrummet och bygger broar. Har fortfarande värk i magen. Detta är sååå coolt.
    Vi lämnade iväg Filippa en stund så vi kunde sexa på ifred. 
    Jag rekommenderar verkligen att äta Apiforce om man har problem med ÄL och oregelbundna cykler. Hoppas det tar sig nu. Nu får man väl börja äta avokado också då.
    ♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Oj, ursäkta texten blev visst ljusgrå.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Man ska äta tills man plussar.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Flyttar fram listan och lägger dit ett BIM-datum på mig.

Apiforce-BIM-lista

20/5 Eitss, Fanny87 (2)
    23/5 I väntan på mirakel (1)
    26/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    1/6 icefemale (1)
    10/6 Tetinne (1)
    1/6 icefemale (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? mycat81 (1)

Statistik: 14 X 0,2 = 2,8 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Ja, nu är du lite ute och cyklar.   Avokado äter man för att ägget lättare ska fästa sig i livmodern, alltså EFTER ÄL.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale
    Tekla78 skrev 2007-05-17 23:12:15 följande:
    Kan man både dricka grapefruktjuice och äta avocado hela månaden, eller är jag helt ute och cyklar då?Har börjat med Grape, men inte hört det där med avocado förrän idag.
    Grape FRÅN MENS FRAM TILL ÄL, avokado EFTER ÄL.
    Ronja 2008 skrev 2007-05-17 23:19:56 följande:
    Någon som vill svara på vart man kan få tag på apiforce? Finns det att beställa någonstans på nätet... alla känner ju alla i den här hålan så jag har redan gjort bort mig då jag var på hälsokost o skulle köpa folsyra, hon sa direkt: "Jasså är du gravid" Haha!
    Finns på häloskostaffärer och på nätet: www.bodystore.nu
    ♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Men guud va roligt berlin1!!! Stoort grattis

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Det var de kraftiga flytningarna som jag upptäckte, men min kropp är allt konstig, för nu har jag haft stegring på cb-digital 3 dagar på raken, den 23, 24 och 25 sen slutade jag testa för testen tog slut. Jag tempar ju också och fertility friend satte ut ÄL då jag trodde det stämde (i samma veva som mina flytningar var). Men, nu när jag fått stegring på ÄL så togs äl bort från kurvan. Jag vet jag är dålig på att förklara. Min kurva finns länkad på min sida. Jag har mått illa i en vecka och haft ont i magen och fattar absolut ingenting alls vad som händer med min kropp. Räknar med BIM mellan den 1-10 juni. Även om jag hade ÄL då testen visade på stegring senast så har min cykel ändå förkortats med ca. 3 veckor.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
Svar på tråden APIFORCE!