APIFORCE!
Japp, första månaden. Började äta på dag 8, dagen efter mensen tog slut.
Japp, första månaden. Började äta på dag 8, dagen efter mensen tog slut.
Nä, hon sover inte middag tyvärr. Bara ibland när hon är hos dagmamman, men aldrig hemma. Det är lönlöst, hon vägrar sova hemma. Det har hänt att vi lämnat henne till farmor o farfar i några timmar för att kunna vara ifred och "göra barn", men det känns ju inte så kul det heller. Då jag är så säker på att jag har ÄL idag så har vi bestämt oss för att lämna henne till farmor/farfar senare i 1-2 timmar i alla fall.
Oj, ursäkta texten blev visst ljusgrå.
Man ska äta tills man plussar.
Flyttar fram listan och lägger dit ett BIM-datum på mig.
Apiforce-BIM-lista
20/5 Eitss, Fanny87 (2)
23/5 I väntan på mirakel (1)
26/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
31/5, Sweetangel85 (1)
1/6 icefemale (1)
10/6 Tetinne (1)
1/6 icefemale (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? mycat81 (1)
Statistik: 14 X 0,2 = 2,8 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
Ja, nu är du lite ute och cyklar. Avokado äter man för att ägget lättare ska fästa sig i livmodern, alltså EFTER ÄL.
Men guud va roligt berlin1!!! Stoort grattis
Det var de kraftiga flytningarna som jag upptäckte, men min kropp är allt konstig, för nu har jag haft stegring på cb-digital 3 dagar på raken, den 23, 24 och 25 sen slutade jag testa för testen tog slut. Jag tempar ju också och fertility friend satte ut ÄL då jag trodde det stämde (i samma veva som mina flytningar var). Men, nu när jag fått stegring på ÄL så togs äl bort från kurvan. Jag vet jag är dålig på att förklara. Min kurva finns länkad på min sida. Jag har mått illa i en vecka och haft ont i magen och fattar absolut ingenting alls vad som händer med min kropp. Räknar med BIM mellan den 1-10 juni. Även om jag hade ÄL då testen visade på stegring senast så har min cykel ändå förkortats med ca. 3 veckor.