• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Kerplunk

Mignonne: Jaaa, så ska jag också se det! Tack, nu känns det lättare! Ska älska mina finnar nu! Glad

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Mignonne

Kerplunk - jag hade uppehåll på mina p piller i 6 månader. Fick mensen som en klocka, hade ont i tuttar och finnar till tusen! Jag kände verkligen av min äl. Sedan gjorde vi ett ivf försök och då fick jag äta p piller i 2 månader + en massa hormoner. Mina menscyklar efter detta, noll finnar, noll äl! Jag hoppas på ett samband

• Mignonne

aeo83 min hälsokosttant sade också på kvällen för då tar kroppen upp det bättre. Men samtidigt tror jag att man kan bli lite pigg av dem dvs svårt för att sova! Varje fall för mig!

• Kerplunk

Mignonne: Låter ju hoppfullt!!
    Fick du tillbaks mensen direkt när du slutade med p-pillren?

• Kerplunk

Bra tips det där att ta dem på kvällen istället! Ska jag börja med nu!

• Lillehopp

Jag känner mig uppstoppad och torr i munnen av Apiforce. Plus en grym trötthet men det kan ju vara bara slöhet ; - )

• festis

hmmm ska nog äta mina på kvällen jag med....

• aeo83

Mignonne: ja om man blir pigg av dem så är det kanske inte sån bra ide att äta på kvällen. men sen är det väl olika från person till person så det visar sig väl vad som händer. jag har ju bara ätit ett par dar så jag har inte märkt nåt alls, får väl se om det händer nåt med mig!
    nej nu ska jag gå och ta min lilla tablett och gå och lägga mig. gonatt!!!!

är det våran tur snart....??
  • Tintene

om man nu vill ta de på morgonen innan frukost... gör d nåt om d blir olika tider varje dag? Äter ju inte frukost samma tid varje dag....

Nån annan här en icefemale som börjat äta apiforce mitt i cykeln ( o inte på mensens första dag..)???

• Tessah

Jag började med apiforce denna månad ca 2-4 dagar efter mensen började.

:)

Svar på tråden APIFORCE!