• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • 4 prinsar

grattis lycklig planerare!!jag åt oxå apiforce från senaste mens till äl och jag ska testa på tis om jag får ett plus eller inte!

• Annfis

Lycklig planerare: Stort Grattis!!!

JAg var på hälsokosten igår o köpte min första burk så imorse tog jag första. Så nu är det bara att vänta o se.

• Annfis

Lägger till mig:

Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss (2)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)

Statistik: 8 X 0,2 = 1,6 (20%) borde bli gravida!

• Tintene

Tänkte sticka iväg o köpa apiforce nu... Spelar det nån roll när på dagen man tar dem??

• Annfis

Tetinne: Det står på burken att man ska ta dom innan frukost. Varför vet jag inte.

• Mignonne

Jag är lite nyfiken om det är någon av er som har frågat er gynläkare/BM om det är ok att äta apiforce? Jag har precis besökt min BM men det var innan jag köpte tabletterna. Eftersom det ökar östrogenvärdet i kroppen så skulle man vilja veta om det är ok. Det är ju ett växtöstrogen och inte syntetiskt om man jämför med det som framställs. Det var en massa skriverier ett tag då man på hälsokostbutiker kunde köpa piller för att få större bröst!!! Hmm låter lite osannolikt men oavsett så innehöll dessa också någon form av växtöstrogen och detta gillade inte vissa läkare. Vissa uttalade sig om att det inte är bra för en kvinna i fertil ålder att öka på dosen av östrogen. Det är syntetiskt östrogen som man tillsätter när man har klimaterieproblem och läkarnas råd är ju ofta att man skall försöka att bara äta det i en övergångsperiod när kroppen har som mest symptom. Att testa perioder utan för att se om problemen avtar.

Så har någon av er ställt frågan till er gyn/BM???

• lycklig planerare

vi hade mysigt varannan dag ca 4dgr innan ÄL och på ÄL dagen.

Liam & Elliot: Jag håller tummarna stenhårt för ett fint plus

• Tintene
    Mignonne skrev 2007-05-05 14:50:40 följande:
    Jag är lite nyfiken om det är någon av er som har frågat er gynläkare/BM om det är ok att äta apiforce? Jag har precis besökt min BM men det var innan jag köpte tabletterna. Eftersom det ökar östrogenvärdet i kroppen så skulle man vilja veta om det är ok. Det är ju ett växtöstrogen och inte syntetiskt om man jämför med det som framställs. Det var en massa skriverier ett tag då man på hälsokostbutiker kunde köpa piller för att få större bröst!!! Hmm låter lite osannolikt men oavsett så innehöll dessa också någon form av växtöstrogen och detta gillade inte vissa läkare. Vissa uttalade sig om att det inte är bra för en kvinna i fertil ålder att öka på dosen av östrogen. Det är syntetiskt östrogen som man tillsätter när man har klimaterieproblem och läkarnas råd är ju ofta att man skall försöka att bara äta det i en övergångsperiod när kroppen har som mest symptom. Att testa perioder utan för att se om problemen avtar. Så har någon av er ställt frågan till er gyn/BM???
    Nu blir jag nervös... Men vad är som skulle kunna vara farligt??
Svar på tråden APIFORCE!