• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • aeo83

hejsan!!! hoppar in här.
    har precis börjat äta apiforce, köpte min första burk i torsdags. så nu ska vi köra stenhårt den här månaden.

Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss (2)
    25/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)

Statistik: 9 X 0,2 = 1,8 (20%) borde bli gravida!

är det våran tur snart....??
  • aeo83

såg att nån frågade när man ska äta apiforce och där jag var och köpte sa hon att det står på burken att de ska tas innan frukost men att man helst ska ta dem på kvällen innan man går och lägger sig, hade nåt och göra med hur kroppen jobbar med hormonerna under natten. det lät logiskt när hon sa det så det stämmer säkert, jag äter de iaf på kvällen och hoppas på att det ska funka Glad

är det våran tur snart....??
  • Bummelumman

aeo83: Då lyder jag nog ditt råd. Har så svårt att komma ihåg det på morgonen så på kvällen låter mycket bättre... Glad

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
  • delfinus

hm...det kan ju inte skada att testa....=) trodde att man behövde få det utskrivet av en bm el gyn m nu kan jag ju sticka ner till apoteket imorgon =)

• Tintene

E det någon här som äter apiforce som mår/har mått dåligt av dem?? E lite nojig för att må illa...

• Mignonne

Jag tänkte mer i fall om någon hade frågat. Generellt är ju östrogen i STOR mängd och LÄNGE inte bra för bröst och livmoderscancer. Notera att jag skriver ordet med stora bokstäver!!! Å andra sidan käkar vi ju p piller och där finns också östrogen i dem!

• Kerplunk

Jag har ätit apiforce i över en månad nu och jag har inte märkt nån skillnad alls. Varken negativt eller positivt. Hoppas ju på att kunna korta min cykel med hjälp av apiforce, men får nog ge det lite tid..

Läste nånstans att man skulle få finare hy av att äta dom... Men min hy är snarare värre än nånsin.. Inte för att det är SÅ illa. Men har märkt fler finnar som dykt upp...Ledsen 

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Mignonne

kerplunk - jag har också fått finnar. Fast jag hoppas på att det är ett tecken på att mina hormoner är på väg tillbaka till min kropp!

Svar på tråden APIFORCE!