APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Nopes inte nu..
gjorde förra månaden.
Tack alla ni som gett er syn på mitt "dilemma":)
Lutar åt att jag tar min första apiforce kapsel imorrn bitti!
I dag visar tempen en höjning WOHO...förmodligen hade jag äl då den 5:e ! :) Hoppas hoppas. . .
ok härligt =)
vill ha mina apiforce nu! tihi....
är sååå sugen på bebis =)
Var lite seg på att svara. känner av äl hur mycket som helst. mer än någonsin. vet dock inte exakt vilken dag jag har äl,har haft skitont och världens sekret sen i fredags!
Apiforce-BIM-lista
10-14/5, Conspiracy (1)
20/5 Tessah, Eitss (2)
23/f I väntan på mirakel
25/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis (2)
?/? icefemale (oregelbunden) (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
Vad är apiforce??
vill ha min ÄL nu! men vet liksom inte när jag ska ha den =( har typ haft mensvärk men ingen mens... kan det vara nå med ÄL och göra???
festis: Har du kollat uträkningen här på FL? Det brukar jag göra för att ha ungefärlig koll på när den kan komma. Sedan testar jag med ÄLstickor eftersom jag aldrig känt av min ÄL. Fast det är ju olika...
Bummelumman - Jo jag gjorde det efter min förra mens, men har så oregelbunden mens =( skulle ha den sista april då... men vet ej om jag hade den. har inga stickor hemma då....
festis: Okej! Brukar du känna av din ÄL? I så fall kan det ju vara det. HAr lite dålig koll på sånt där, därför jag använder test.