• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Tintene

Tack alla ni som gett er syn på mitt "dilemma":)
    Lutar åt att jag tar min första apiforce kapsel imorrn bitti!

• Tessah

I dag visar tempen en höjning WOHO...förmodligen hade jag äl då den 5:e ! :) Hoppas hoppas. . .

• festis

ok härligt =)
    vill ha mina apiforce nu! tihi....
    är sååå sugen på bebis =)

• I väntan på mirakel

Var lite seg på att svara. känner av äl hur mycket som helst. mer än någonsin. vet dock inte exakt vilken dag jag har äl,har haft skitont och världens sekret sen i fredags!
    Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss (2)
    23/f I väntan på mirakel
    25/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)

• festis

vill ha min ÄL nu! men vet liksom inte när jag ska ha den =( har typ haft mensvärk men ingen mens... kan det vara nå med ÄL och göra???

• Bummelumman

festis: Har du kollat uträkningen här på FL? Det brukar jag göra för att ha ungefärlig koll på när den kan komma. Sedan testar jag med ÄLstickor eftersom jag aldrig känt av min ÄL. Fast det är ju olika...

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
  • festis

Bummelumman - Jo jag gjorde det efter min förra mens, men har så oregelbunden mens =( skulle ha den sista april då... men vet ej om jag hade den. har inga stickor hemma då....

• Bummelumman

festis: Okej! Brukar du känna av din ÄL? I så fall kan det ju vara det. HAr lite dålig koll på sånt där, därför jag använder test.

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
Svar på tråden APIFORCE!