APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Tittade på innehållsförteckningen på min burk... där står att de e frystorkad bidrottningsgele... nån annan?
Nu blir jag fundersam. har haft jätte mycket EW (eggvite sekret) i några dagar. Ska ha äl i dag el i morron.
Men hmm..idag är tappen stängd och hård.
jag tempar och den visar ej höjning.
Tänk om jag denna månad inte har äl pga apiforcen...*orolig*
aja ...får se om några dagar var tempen säger . . .
Jag ska börja med mina på en gångnär jag får hem då..... hoppas på att min mens blir bra igen...... =)
få om några dagar va tempen säger...
aja värt att testa iaf. Det har ju gått bra för så många andra.
Känner mig alldeles kluven ... Har rätt långa(40-47dagar ca) o (lite)oreg. bundna cykler o tänkte därför testa rosenrot el. apiforce denna månad. Men nu börjar jag bli osäker o tänker att d kanske e bättre att bara testa me äl-sickor en månad för att se om o när jag har äl (vilket jag aldrig gjort tidigare). Kanske e d så att jag har "tydliga" äl av mig själv o att de bara e så att jag har långa cykler...E de då bättre att kroppen får sköta sig själv??? Oroar mig för att rr el apiforce bara rör till de hela ännu mer(?).. Å andra sidan kanske det skulle hjälpa mig att bli gravid snabbare kanske redan denna månad..!? Usch va jobbigt...
Vad tycker ni.. ska jag vänta en månad el köra igång direkt!?
kerplunk min mens efter p piller kom igång som en klocka, på dag 28
Tetinne - tanten i hälsokostbutiken menada att eftersom min menscykel var lång och oregelbunden så kunde apiforce kanske hjälpa mig att få tillbaka min regelbundna mens. Har man regelbunden mens ja då hade inte jag ätit dessa tabletter.
nån som ätit apiforce o fått molvärk, stickningar o typ kramp i livmodern efter sex? speciellt nåra dar efter ÄL då.. (som ja hade förra helgen..) o haft dom skumma känslorna i magen sen torsda/freda typ.. ömma bröstvårtor o jaa.. någon som haft så o vart grav? eller inte varit?
:D