• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • festis

Vill oxå blir gravid...
    grattis liam och elliot!
    Vill ha mina apiforce nu, så jag kan börja, får se om min mens blir nå bättre =) och kanske plussar efter det =)

• Tessah

jag har haaft äl jag har haaaft äääl den 6:e el 7:e ;)

VIll att de ska vara bim, vill plussa!!!! Gubben min var så goo idag ...han frågade om jag haft äl och om vi prickat in.
    (jag säger nämligen inte då vi har äl inte denna månad iaf ;) blir roligare så för honom. haha..

• Tintene

Tessah: Hur vet du att du hade äl den 6:e el 7:e? Har du äl-testat? Men.. visar inte test o sånt positivt INNAN äl kommer..?

• Tessah

Förra månaden fick jag fullt utslag på äl testerna. MEn denna månad hant jag aldrig köpa äl tester. Äl tester visar när det är ca hmmm vet inte riktigt men ca 12-48 timmar innan ägget släpper. Så sexar man på då är det ju bra ;)

Jag har tempat på www.fertilityfriend.com sedan jag fick mf.
    Så jag har lärt känna min kropp och där ser man då man haft äl genom ta tempen varje morron samma tid efter 3-5 timmars sammahängande sömn.
    Och den 7-8 höjdes tempen. (alltså har ägget släppt)! Weeee..

• Tintene
    Tessah skrev 2007-05-09 18:59:19 följande:
    Förra månaden fick jag fullt utslag på äl testerna. MEn denna månad hant jag aldrig köpa äl tester. Äl tester visar när det är ca hmmm vet inte riktigt men ca 12-48 timmar innan ägget släpper. Så sexar man på då är det ju bra ;)Jag har tempat på www.fertilityfriend.com sedan jag fick mf. Så jag har lärt känna min kropp och där ser man då man haft äl genom ta tempen varje morron samma tid efter 3-5 timmars sammahängande sömn. Och den 7-8 höjdes tempen. (alltså har ägget släppt)! Weeee..
    OK, intressant...:) Vad spännande, hoppas ni lyckades!!!
  • geten

Hej! Har en liten fråga som ni kanske kan svara på: Hur vanligt är det att man faktiskt blir hjälpt av att äta apiforce???

• Tessah

Ingen Aning!! haha..
    finns väl inget som säger att DET HJÄLPER
    men man kan ju hoppas på det iaf ;)

• Niinaaa

Men jag läste på en sida där en sköterska svarade på frågor & hon rekommenderade Apifrorce för att bli gravid.

Det är ju positivt

• geten

Ja, det hoppas jag också. Började äta det för några dagar sedan så nu hoppas jag att det kommer att + snart.

Svar på tråden APIFORCE!