• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Tintene
    Tessah skrev 2007-05-12 12:21:18 följande:
    Tetinne: Jag är sååå skengravid så de är inte klokt. En vecka kvar till bim...Mår illa,yr,ömma böst, mensvärk som bara den med isande känsla. .....Vill veta nu om de bor en bebis i magen :) Jag kände av äl mycket mer, rean en vecka innan äl fick jag Äggvite flytningar! kraftig äl värk. Så jag undrar om de är apiforcen som gör mej så här skengravid!!!
    Vad spännande! Jag e inte så säker på att de e skengravid du är...:) Hoppas du plussar- jag håller tummarna!!

Jag går mot äl nu o hoppas jag oxå ska känna av den ordentligt!
  • Tintene

Förresten... har fått för mig att jag blivit lite konstig i magen sen jag börja äta apiforce (det liksom drar i magen o känner mig svullen) Nån annan som känt nåt sånt?

• Tessah

kunde inte hålla mig från att testa, har bim om en vecka som sagt så det är säkert för tidigt.
    Men tycks skymta gravida strecket i bakgrunden. Gör man alltid det???? med CB alltså????

• festis

Tessah - Hoppas du plussat =) Vill oxå göra det snart.

• mycat81

Hej!
    Här har ni ännu en Apriforce-knaprare
    Det är första månaden jag testar på det, men i och med att jag har en väldigt oregelbunden cykel så har jag inga större förhoppningar.
    Men jag lägger ändå till mig på listan.

Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss, Fanny87 (3)
    23/f I väntan på mirakel (1)
    26/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    10/6 Tetinne (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? mycat81 (1)

Statistik: 14 X 0,2 = 2,8 (20%) borde bli gravida!

• Lillehopp

Det här med längre cykel verkar ha hänt mig. Ätit Apiforce en 7-8 dgr och jag skulle ha haft mens i fredags. Har annars väldigt regelbunden mens. Så vad ska man göra nu??
    Började ju med Apiforce för att CBs ÄL tester inte visade stegring.

Tror inte jag är gravid dock.

• Niinaaa
    Lillehopp skrev 2007-05-13 08:48:47 följande:
    Det här med längre cykel verkar ha hänt mig. Ätit Apiforce en 7-8 dgr och jag skulle ha haft mens i fredags. Har annars väldigt regelbunden mens. Så vad ska man göra nu??Började ju med Apiforce för att CBs ÄL tester inte visade stegring. Tror inte jag är gravid dock.
    Varför tror du inte att du är gravid då?
  • Lillehopp
    Niinaaa skrev 2007-05-13 09:10:03 följande:
    Varför tror du inte att du är gravid då?
    Vet inte. Känns inte så. Och CB visade ju ingen ÄL denna månad. Iofs kan man ju ha ÄL ändå... Ja jag vet inte.
  • festis

började med apiforce idag.... =) hoppas det får mina mena att bli normalare =) och kanske kan bli gravid så småningom =)

Svar på tråden APIFORCE!