• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Tintene

STOOORT GRATTIS TESSAH & NINA!!!! Gud va roligt!!
    Som Mignonne skrev: Ni ger oss andra hopp!
    Tänk om d verkligen e apiforcen som hjälpt till lite....!

måste då passa på att fråga alla här..- Hur lång tid innan frukosten tar ni er tablett?

• Tessah

Jag har tagit tabletten direkt då jag vaknat tillsammans med mitt val av kvinna.
    Ätit frukost firekt efter typ. :)

Tack föresten Skrattande

-== Gravid v.4 ==-
  • FamWW

Måste fråga vad det är i apiforce som ska göra en mer fertil, står inget om detta på nätet när man läser om apiforce???

• Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-14 07:05:47 följande:
    tetinne: Jag är bara på första månaden med apriforce.Har testat rosenrot innan, men utan resultat.Det är bara att hålla tummarna för att det har vänt och att jag får äl även nästa månad.Hur går det själv? Några äl-känningar?Jag tycker att jag kännt mig jättekonstig i kroppen ända sen jag började med apriforce. Illamående, konstig i magen, trött i huvudet. Är det hormonerna som har vaknat till liv kanske
    nej, har inte känt av någon äl ännu , men är iof bara på dag 11... o brukar ha ganska långa cykler (förhoppningsvis kortare denna månad med apiforce dock!) Hoppas känna nåt snart...

Har oxå känt mig lite konstig i magen samt lätt illamående sen jag började med apiforce men d har blivit bättre nu tycker jag.
  • Annfis

Jag har aldrig kännt av min äl innan men det måste vara det som känns nu. Har jätte ont typ mensverk. Kan knappt stå upp. Vi har inte haft 6 sedan i fredags o nu kanske det är försent. Enligt beräkning ska jag ha äl på onsdag. Har man mest ont när ägget släpper, eller hur e det? Ska nog försöka förföra sambon ikväll iaf.

• Annfis

Flyttar fram listan...

Apiforce-BIM-lista

20/5 Eitss, Fanny87 (2)
    23/f I väntan på mirakel (1)
    26/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis,Geten (3)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    10/6 Tetinne (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? mycat81 (1)

Statistik: 15 X 0,2 = 3 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa

• neamange

Och vad har apifore med fertilitet och göra?!

"APIFORCE Kan ha lindrande effekt vid PMS och klimaktieribesvär och vid besvär av acne"

Svar på tråden APIFORCE!