Tråden för smyckestillverkare 5.0
Snobben: Jag förstår hur du menar...det är väl detta med mörkret som anfaller! Det är lite trist faktiskt men jag försöker komensera (överkompensera?) med levande ljus och annat mys.
Snobben: Jag förstår hur du menar...det är väl detta med mörkret som anfaller! Det är lite trist faktiskt men jag försöker komensera (överkompensera?) med levande ljus och annat mys.
Teardevil: Håller heelt med!! Undra om det är vanligt balnd pysselmänniskor att känna så inför sommaren...eftersom man inte kan sitta inne o pyssla med gott samvete?
Snobben: slår ett slag för pärlgrossisten igen!! De har olika tjocklekar och längder...köpte en kortare..väldigt tunn variant som passar bra till små sötisar!
Snobben: Minns inte tjockleken på dem nu men de är såpass tunna att man lätta får på små sötvattenspärlor och de är korta också vilket jag tycker är bra när man ska använda dem till sötisar eftersom man inte behöver "slösa" och klippa bort så mycket! De går inte upp heller...det har inte mina gjort i alla fall! Inte har de gått av heller fast jag har bänt en del på dem!
Tuvalina: Vad roligt!!
Nillane: Oj, vad spännande!! Vilken årskurs? Hur kändes det? Gick det bra?
Hihi...läste noggrannare på sidan och såg att så var fallet Så nu trycker jag på KÖP!! Spännande!! Hoppas jag får grejjorna snaaaaart!!
Ojojoj vad förvirrat det blir när man sitter i två trådar samtidigt!! Fel tråd helt klart!! Detta handlade ju om broderier!! Vojnevojne!!
SSH: Ååå vad trist!!
Nillane: hihi..kan förstå det! Ska du dit fler gånger?
Nu ska jag ut med hunden innan det är dags att ge sig iväg på hans kurs!!
Pärla på brudar!!