• Bemma

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Hej tjejer!!

Nyss hemkommen från skolan!! Hade på mig ett av mina halsband plus ett armband i dag och fick super bra respons på det: "Är det köpt eller har du fått det?". Hihi..super kul!!

När jag kom hem skulle jag fota alla mina senaste smycken och lägga in dem i galleriet var det tänkt! Är sugen på er respons nu!! Flört Men då dog såklart batteriet till kameran så jag får vänta ett tag! Fundersam Dumt!!

• Bemma

Snobben: Snygg och anorlunda docka!! Jag äääälskar att säga: "jag har gjort det själv" när folk frågar! SÅ himla kul att ha på sig det man tillverkat med sina egna händer! Och vill folk köpa det också så är det ju bara HELT underbart!!

• Bemma

Anna ML: Det har du alldelens rätt i!! Flört Förresten så såg jag häromdan att det finns en pysselaffr här på Våxnäs (där jag bor) som säljer en del smyckesgrejjor. De hade mycket material men lite pärlor...har du handlat något där så du vet hur kvaliteten är på nålar mm?

• Bemma

Anna ML: Det låter roligt att gå en sån kurs!! Ska bli skoj att se resultatet!!
    Jaa...jag tänkte kika in där och shoppa lite så fort jag hinner!! Tyckte i alla fall inte det verkade allt för dyrt och de hade några snygga mellandelar som jag bara måååste ha!! Flört
    Lovar att berätta så fort jag handlat!!

• Bemma

Kikar bara in och säger Hej!

I dag är det jobb hela dagen!! Jag har massa annat jag måste göra också! Tiden räcker inte till längre!!

SSH och Sallisen: Kikade in på era nya smycken!! Super fint hos båda två!!

april: ajajaj!! Det låter ont det där!! Hoppas det läker snabbt så du snart kan pärla igen!!

Nillane: Spännande!! Lycka till i dag!!

• Bemma

SSH: Javisst! Det var ju jag som köpte halsbandsboken! Jag tyckte den var bra och jätte inspirerande! Har hittills gjort ett halsband ur boken!! Det vart jag jätte nöjd med!! Bilder kommer senare eftersom jag verkar vara en väldigt upptagen person nu för tiden!!

Urk!! Mår illa i dag och måste redan laga lunch till senare idag!! Inte kul.....

• Bemma

snysop: oj!! Det var konstigt!! Då har du ju verkligen en anledning att shoppa lite!!

Nu måste jag dra iväg!! Ut med hunden, köpa böcker till skolan och jobba!
    Och i dag som är en perfekt, regnig dag för pärlor!
    Ha en bra dag tjejer!!

• Bemma

Helloj girls!!

I dag är jag såhär: Ledsen Ska lägga mig i badet snart och se om vila hjälper mitt humör!! Ska se om Panduro har ngt intressant också! Ska be maken om pälor och pyssel i fördelsedagaspresent....annars får jag nog inte nya pälor på vääääldigt länge!!
    *suck*

Ha så kul på pärlträffen tjejer!!

Hur gör ni annars med dessa träffar....specialinbjudan eller?
    Träffas ni i Stockholm eller?

• Bemma

Grattis Nillane!! Vad roligt för dig!! Jag lääängtar tills jag är i din sits och får börja jobba!!

Inget jag ville ha på panduros rea!!

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0