Tråden för smyckestillverkare 5.0
Äntligen har jag uppdaterat mitt bildgalleri!! Finns massor kvar att lägga in ännu men det kommer mera senare... .....texterna ska ändras också men först ska jag tysta magens skrik!!
Äntligen har jag uppdaterat mitt bildgalleri!! Finns massor kvar att lägga in ännu men det kommer mera senare... .....texterna ska ändras också men först ska jag tysta magens skrik!!
Sirlig: Vad bra!! Jag skulle jätte gärna komma nästa gång!! Det skulle vara jätte roligt!!
Jess GBG: Hoppas det lägger sig snart! När magen börjar växa kanske?
snysop: Jag har inte gjort det men brukar alltid kika runt på sånna ställen för att se om det finns något man kan slakta!! Speciellt då det är reor!!
Ooohoo!! Här var det lugnt!!
Hoppas alla har en trevlig lördagskväll!! Själv myser jag med make och hund!! Ska strax peta i mig lite kräftor!! Mumsfillibabba!! Det bästa är att maken är vego så jag får aaaalla själv!!
Gudaj gudaj!!
ååå vad man blir avis när man hör om er mysiga pärlträff! Nästa gång vill jag absolut vara med!! Stockholm är ett ganska lätt ställe att träffas på för mig! Där har jag både bror. moster och mormor så det finns alltid husrum!
Godmorgon!!
Regnig dag i dag!! Nice!! Ska ut och göra stan osäker i dag!!
Jag ser att många av er har lite dåligt med inspiration nu men jag har samma problem som Snobben. Massor av inspiration men inga pärlor!! WHHHYYYYY!!!!
Puhhh! Nu har jag shoppat mig blå! Fann faktiskt BÅDE ett par byxor och en BH...som jag var ute efter. Det tredje jag skulle ha var skor men det blidde det inget!!
Man får va glad för det lilla!
Grattis Stinaliza! Vad roligt!! Håller alla fingrar och tår jag kan!! Har du haft något missfall förut??
Appropå höstdeppar så har jag mer sommardeppar!! Visst är det skönt med ljuset...men värmen, insekterna och ALLA folk som ska ha semester!!
Nej..hösten är definitivt min årstid!!
Stackars er som börjar bli sjuk! Inte kul!! Jag håller andan bland folk... ...har inte TID att bli sjuk nu!!
Intressant med beskrivningarna hur man gör ögelhalsband...det ska bli mitt nästa projekt!!
Men jag kör nog på klämpärlor...fattade inte riktigt det där med knutar...är jag lite trög...??
stinaliza: Ja, det förstår jag!! Men det kommer säkert gå bra! Blixten slår inte ner på samma ställe två gånger vet du!! Vi väntar med spänning på magbilderna!!
SSH: Jaaa!! Å tända ljus och dricka te och baka och ta lååånga krispiga promenader och ha pysselkvällar!
I somras låg jag mest på golvet, halvnaken och flämtade!!
Snobben: Trist det där!! Jag har köpt från Pärlgrossisten och dem är jag hur nöjd med som helst! De ramlar bara av om jag inte truckt ihop dem ordentligt...
Teardevil: Ahaa..jag tror jag förstår i alla fall! Man får väl testa sig fram!! Jag ska också göra med sötvattenspärlor...tycker samma som du!!