• Bemma

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Hellå alla!!

Här kommer ett inlägg från glada lilla jag!! Blir trött på mig själv att jag har så lågt humör varenda dag!! Fundersam Trädde om ett armband i morse och...jovisst...det blev ännu fulare! Skrikandes
    Önskar jag hade något att skylla mitt humör på...som en graviditet eller inte....just nu låter det verkligen lockande då några av er skriver om graviditetströtthet och illamående! Jag mår ju bara illa ändå....Kanske är det "elefantgraviditeten" som ändå sätter sina spår på mitt fysiska jag!!

Nu måste jag sätta mig med en av våra examinationsuppgifter...ett låtsas pm.. och försöka finna inspiration till det....

Lite senare kommer mor o syster hit o fikar så jag hoppas lite kaffebröd ska pigga upp trots allt!

Well...nu har jag skrivit av mig lite så kanske kan jag få tummen ur nu då!! Penga mun

• Bemma

Fru Kreativ: Var ju tvungen att kika in på den länken!! Ville köpa massor!!! Men får nog vänta några dagar tills lönen kommer !!!

• Bemma

Godmorgon!!

Har haft en lat morgon!! Jätte skönt!! Har börjat på ett armband men så tog min korta, tunna hattnålar slut så jag måste springa förbi panduro innan jag kan slutföra det!

Nina: Sorri..kan inte hjälpa...

• Bemma

Halloj halloj!!

Har just kommit hem från skolan och mitt bland all reklam på golvet väntade mina NYA PÄRLOR!! Underbart plus på en trist dag!!

Håller med Nillane om att det blivit för tyst här!! Det har verkligen ekat här i helgen! Flört

Lenora: Så där känner jag med ibland! Det GÅR bara inte oxå sitter man bara o plockar lite så VIPS har man gjort något som man är jätte nöjd med!!

Snobben: Vad fint det var!! Tycker det är ursnyggt med rött!! Jag har vunnit några röda pärlor på tradera så jag ska också försöka mig på något i den färgen! Vad det blir får jag se!!

Badis: NEj!! Det är gott!! Flört Har lite kvar sen helgens påse! De ska jag tröstäta efter att jag ätit lunch då jag måste börja med tråååkiga skoluppgifter!! Förövrigt trår jag nog jag säger ostkrokar!! Fundersam

Hur tusan citerar man?

• Bemma
    Griffelfot skrev 2006-09-25 13:59:24 följande:
    Är det detta du menar Bemma?Det finns en liten ikon under tid och id "A så ser den ut. Fast det kanske bara finns om man har plus??
    Ja!! Nu fattar jag!! Tackar!! Jag har ju plus men fattade inte att det ikonen i inlägget jag skulle trycka på!! Flört
  • Bemma

Men nu blev min egen text ljus!!! WHYYYYYYY???!!! Hemlis

Nä...nu blir det ostkrokebågar för min del!! Flört

• Bemma
    Anna ML skrev 2006-09-25 14:15:13 följande:
    Bemma: kul kul med post ibland...tror nog mina traderavinster ligger hemma i lådan när jag kommer hem....(hoppas iallafall för jag måste göra en beställning idag....) Sen ska jag göra presenter till syrran som fyllt år i helgen! Visst är det urbra att kunna fixa till jättefina och unika presenter till sina vänner som är specialgjorda just för den personen det tycker jag är så toppen!!
    Det är jätte kul med post!! Löööv att se ett paket pärlor på golvet!!
    Visst är det super att kunna göra presenter till sina nära o kära! Smycken uppskattas alltid!

Badis:
    Vad roligt!! Det låter som spännande dagar! Ska du bli journalist "är du blir stor"?

Ååå vad jag vill pärla med mina nya pärlor!! Kanske hinner lite ikväll...får se....har ju fastnat i broderiträsket nu oxå! *Fy på mig*
  • Bemma

Kan någon vänlig själ tala om för mig varför min text blir ljus när jag citerar nu då? Hemlis

• Bemma

Godmorgon!!

Oj vad morgontrötta ni är i dag då!! Här brukar det ju skrivas vi fem på morgonen!!

Jag gjorde faktiskt ett halsband med mina nya pärlor igår kväll!! Det ska jag ha på bröllop jag ska på om två veckor....i dag ska jag göra ett matchande armband också!

bomull skrev 2006-09-25 21:56:02 följande:
    Bemma skrev 2006-09-25 17:04:22 följande: Kan någon vänlig själ tala om för mig varför min text blir ljus när jag citerar nu då? Vet inte riktigt varför det blir såhär ibland, men en vild gissning är att det blir så om man inte har mellanrum mellan, så prova att trycka på enter en extra gång innan du skriver. Bemma skrev 2006-09-25 17:04:22 följande: Kan någon vänlig själ tala om för mig varför min text blir ljus när jag citerar nu då? Testar...
    Ok! Testar det jag med!
  • Bemma

Ahaaa!! Det funkade!!

bomull skrev 2006-09-25 20:43:07 följande:
    Har knappt blivit något pärlande av på flera veckor här. Men idag fick jag iaf det jag beställde på panduros rea, men lyckan var kort... Upptäckte att fakturan var på nästan det dubbla av summan jag beställt för, så jag kollade igenom den och jämförde med priserna på hemsidan och inte en enda av priserna stämde. Men det skumma var att när jag loggade in där så var ordern på internet likadan som den felaktiga som jag fick med grejerna. Jag är helt säker på att jag beställde för mycket mindre. Plus att dom korrekta priserna på sakerna fortfarande står kvar på rean på deras sida...samma som när jag beställde. Blev nog lite virrigt. Som tur är tog jag en skärmdump på ordern när jag lagt den som jag brukar, men då uppstår problem nr 2...jag har den i min dator som pajade för ett par dar sen. Blääää! Någon annan som beställde på deras rea och fått sina saker? Och stämde det för er? ...Längtar tills vi kan få lite ordning i allt väggrivande och målande och gaaahhhh!, så jag kan hitta nånstans att pärla på igen...
    Vad konstigt det där verkar med Panduro!! Det bästa är väl att ringa och prata med dem! För du ska ju inte betala mer än det som står på hemsidan!! Det måste ju bara blivit något knas!! Hoppas det ordnar sig!!
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0