• Bemma

Tråden för smyckestillverkare 5.0

snobben: hon har visst mycket i sitt liv just nu och inte tid att vara inne så mycket...

• Bemma

Godmorgon allesammans!!

I dag måste jag sparka mig själv i rören så jag kommer igång med min C-uppsats!! SkrikandesPenga mun
    Inte alls kul!!!

SSH: Hej heeeej!! Kul att du kikade in i alla fall!

Sabre: Vad spännande!! Lycka till!!

Jockesfru: Jätte fint!!

• Bemma

..oj..vad stilla det är här i dag.....

.....jag ska pyssla lite mer innan det är dags att käka lunch.....

**Rött? Vitt? Svart? Grönt?**

• Bemma

Pöh!!!!

Ingen inpiration!! Allt blir fult och jag sitter bara och trär pärlor för att göra om alltihop igen!! HemlisSkrikandesSkrikandes Inte alls roligt!!

Jag skulle också vilja lära mig att göra hemsidor!! Blir sugen när man tittar på alla fina som ni har!! Är det svårt att lära sig?

• Bemma

Lenora: Jag skulle inte behöva en avancerad alls!! Finns det något sätt man kan lära sig själv på?

Snobben: Vad roligt!

• Bemma

Anna ML: Kanske skulle satsa på det då!! Men gube kan också det där med hemsidor men man vill ju designa den själv i af!!

• Bemma

ÅÅå!! Nu är vi verkligen i husköpartag igen!! Vi har haft det projektet nere ett tag nu eftersom vi inte tyckt att vi har haft råd! Men nu är jag såååå trött på att bo i lägenhet och i dag såg vi vårt drömhus!! Fem rum och kök för en mille! Inte så dyrt tycker jag!
    Nu hänger det bara på att vi får lånelöfte (och att ingen bjuder över oss då!).

• Bemma

Godmorgon Godmorgon!!

Wiii....i dag är det spännande! Maken ska ringa banken och se om vi kan få ett lånelöfte!!
    Det huset jag är såld på måste bli vårt!! Det är som gjort för oss ju!!
    Ja..ja...var abra tvungen att vara lite OT!!

Jockesfru: Jätte fint!! Både armband och halsband! Vad duktig du är!!

symaskinen: Det är jätte bra att göra reklam för sig själv!! Brukar du "slänga in" att du säljer om någon skulle vilja köpa? Jag har lite svårt för den delen!

• Bemma

Anna ML: Jaa..det kan man väl säga! Alster!!

Sirlig: Tack! lite mer än en mil utanför Karlstad!!

• Bemma

Knott: Jag känner samma! Sitter bara och plockar i pärlorna utan någon riktig inspiration.. Trist är det!

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0