Tråden för smyckestillverkare 5.0
Halloj halloj!!
Vill bara tala om att jag hittat hit!! Jag har nu varit med i en heeel tråd av smyckegängets diskussion!! *känner mig stolt*
Halloj halloj!!
Vill bara tala om att jag hittat hit!! Jag har nu varit med i en heeel tråd av smyckegängets diskussion!! *känner mig stolt*
Jag är lite fegis vad gäller tradera. Jag är så rädd för att bli lurad...men då missar jag ju alla fynd istället!!
ÅH vilket dilemma!!
Måste i vilket fall köpa nya pärlor nu!! Mormor var ju här i helgen och nu har jag inga smycken kvar!! Nå ja....jag hoppas att hon ska göra mass reklam till andra tanter så kanske jag kan utöka min marknad något..
*Gäääsp* Gick upp kl. FEM i dag!! Det är inte kristlig tid!! Men nu sitter jag på jobbet med en STOR kopp kaffe och försöker uppdatera mig i tråden!! Följer er ned spänning även om jag inte hinner skriva mycket just nu!!
Skulle gärna sitta hemma med pärlor och annat pyssel just nu! Duktiga snobben som bakar också!!
Det vill jag med göra!!
Varför fick inte jag se Giz fina armband som det pratades så om? Fann inga bilder!
Just ja!! Glömde att den här datorn trycker ihop texten! Ser konstigt ut!!!!
Aiwendil: Det är inte lätt för de så liven!! Husdjur är ju bra på det sättet att de förbereder en liiite för de kommande barnen!!
Aiwendil: Ahaaaa...då ska jag spana in!! Hmm..jaa..bebisar har väl en tendens att skrika...har jag hört någonstans..
hihi Själv har jag en lite vovve som vägrar att vara ensam hemma så jag tycker nog att jag också kommer vara ganska förberedd när det blir dags. Även o jag inte kommet få barn "den vanliga vägen"..
Giz: Jag tycker det var ett fint armband!!
Aiwendil: Ja guuuuud ja!! Min förgyller varje dag!! Han är mitt första barn!! En liten bråkig foxterrier är han! Han heter Kenneth men vi kallar hans "onda sida" för Morris!!
Sallisen: Vilken snäll son du har!! Javisst, kurvor i all ära men som förälder ska an nog göra det man tycker är bäst för sitt barn. Jag har kikat lite på dina auktioner men inte vågat mig på att bjuda än!!
Aiwendil: Nej aldrig!! Kenneth ska få vara med och byta blöjor m. Som ett småsyskon!! Han är ju så himla nyfiken oxå!!