• Bemma

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Anna Sol: Jag gör det! Vissa färger känns ju mer spännande och roliga på höste och andra på våren. Rosa och andra pastellfärger tycker jag inte alls känns kul på hösten!

• Bemma

Hellååå glad pärltjejer!!

I dag har jag haft min första skoldag för höstterminen! Det var super kul att träffa alla igen! Nu sitter jag här och passar tvätten i tvättstugan och försöker samtidigt lära min hund att vara ensam hemma! Det är bara massa trääääning med honom...Men ikväll blir det skoj! Då ska vi på sök-kurs!! Ut i skogen!! Äääälskar att vara i skogen! Kyss Men det har varit svårt i sommar när det varit alldelens för varmt!!
    Såg att ni pratade svamp! Funderar på att träna min hund till svamphund! Kanske vore något..

Denna vecka väntar jag på massa nya pärlor från massa olika ställen...bland annat Teardevil (spännande) och Tradera!! KUL men jag vet inte när jag ska ha tid att göra några smycken av det!! Har redan massor att göra i skolan, så är det hunden som ska tränas, jobbar fortfarande och så börjar föräldrakursen denna vecka! Vojnevojne!! FundersamGlad

• Bemma

NennasuS: Aaaavis på dig!! Ledsen Vill määä!!

Surfturf: Jag har precis som du precis gett mig i kast med Tradera. Bara bjudit på billiga saker hittills men har vunnit hela TRE auktioner. Men jag är noga med att kolla omdömena på folk dock och det har gått jättebra hittills!

• Bemma

NennasuS: Ha det så kul!! Pärla lite för mig med! SJälv ska jag ringa en kompis jag inte pratat med på länge plus läsa lite i böckerna jag lånade på skolans bibliotek i dag!

• Bemma

Godmorgon godmorgon!!

Teardevil: Hihi...du är rolig du!

Badprincessan: Vet hur det är...ska göra smycken till en kompis plus ett till syrran. Dessutom ska jag göra något till min svärmor som också fyller år snart! Vad gäller syrran och kompisen vet jag ju i alla fall vilka stilar de gillar...svärmor är liiiite svårare...Men men..man kan ju alltid ge dem alternativet att byta..

Nillane: Jaa..hur det är...när man väl är ledig är det ju så mycket annat som ska hinnas ikapp!!

Missix: var inne och kikade på dina smycken! Jättefina!!

SSH: Jag väntar också på nya pärlor...det har droppat in några vinster från tradera och dem är jag jätte nöjd med!! I natt drömde jag en mardröm om att jag bara hade beställt pärlor i olika fula, beiga nyanser...vojne vojne..

• Bemma

Nillane: Låter som en toppen bra idé!! Kaoset finns ju kvar när du kommer hem!

• Bemma

SSH: Jaa..puuhhh!! Det var en riktigt jobbig dröm!

• Bemma

Wiiihoooo!! Fick min beställningar i dag!! Massor av nya pärlor och material!! Nu blir det till att käka frulle och sen skynda ut i skogen med vovven så att jag får lite tid över till detta nybeställda!!!!

• Bemma

Åhh..vilken djungel det är att handla på internetshopparna!

Ingen som vet någon butik som ligger nära Karlstad?

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0