• zoffelie

Vad säger du? Negerboll,chokladboll etc?

Det här ska faktistk bli riktgit intressant,med tanke på hur många som skrev i förra tråden att dom INTE säger negerboll.
    Upp till bevis
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad säger du? Negerboll,chokladboll etc?
  • zoffelie
    mulena skrev 2006-07-12 12:20:53 följande:
    hur kan man se ett vettigt resultat, när det finns så många alternativ? tycker det blev lite virrigt.se även förra omröstningen, eftersom du tycker det är intressant.www.familjeliv.se/Forum-5-74/m10053215.html
    Fast Ja och NEJ går väl ändå att urskjilja eller? Det tycker jag iaf. Å hade jag INTE haft massa olika svarsalternativ så hade ju garanterat ngn gnällt för det också. Man kan inte tillfredställa alla på fl. Det är omöjligt
  • ebben

satte alternativ nr 2,men nr 3 är sant med.

• Linsen
    såsen skrev 2006-07-12 07:58:35 följande:
    Arraraks boll de är ju något helt annat de är ju arrarak i den och de är de ju inte i en negerboll.
    Vilken ingrediens gör då att chokladbollen får/ska kallas negerboll???
  • ebben

"Linsen

såsen skrev 2006-07-12 07:58:35 följande:
    Arraraks boll de är ju något helt annat de är ju arrarak i den och de är de ju inte i en negerboll.

Vilken ingrediens gör då att chokladbollen får/ska kallas negerboll??? "

VAD väntar du dig att man ska svara?? "malda negrer" ,eller vad?

• Linsen
    ebben skrev 2006-07-12 12:33:46 följande:
    "Linsen såsen skrev 2006-07-12 07:58:35 följande: Arraraks boll de är ju något helt annat de är ju arrarak i den och de är de ju inte i en negerboll. Vilken ingrediens gör då att chokladbollen får/ska kallas negerboll??? "VAD väntar du dig att man ska svara?? "malda negrer" ,eller vad?
    Jag hade ingen förväntning alls utan vill veta VAD som gör det så självklart att det ska kallas negerboll...
  • dio

Chokladboll. Har alltid sagt det, kommer alltid säga det och kommer lära mina barn att det heter så.

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • hillson

Chokladboll,har alltid sagt det och kommer alltid säga det efterssom min mor har lärt mig att det heter så sen jag var liten..
    Skulle aldrig falla mig inte att kalla något för negerboll bara för att man alltid sagt så och vägrar ändra sig..

• såsen

LINSEN

TA och slå upp receptet till enneger boll och arraraks boll i en recept bok så ka du ju jämföra dessa två recept

Lycka till

Svar på tråden Vad säger du? Negerboll,chokladboll etc?