Anonym (BertilBertilsson) skrev 2025-02-22 11:41:27 följande:
Vi upprepar oss båda två, annars skulle inte den här dialogen fortsätta. Jag tycker som jag gör och du som du gör. Det är nog svårt att försöka ändra folks åsikter.
Jag tror att det är "Var ska dom göra av frustrationen då?" + "Bara sluta vara frustrerade?" + "Man får pysa ut frustration på ett forum som detta" folk i tråden stör sej på
jag tolkar det som att det enda alternativet du själv kan se är att låta det gå ut över andra, när man kan vara anonym
Sura bittra incels är typ
-det är stigmatiserat att vara oskuld, jävla som kvinnor inte vill ligga, för att de är djävlar
-- djävel kan du vara själv
-du bevisade att jag hade rätt, din djävel 😪
Crybully Definition & Meaning - Merriam-Webster
A person who intimidates, harasses, or abuses others yet, esp. following resistance or disagreement, claims to be a victim of ill-treatment
1999
Eric is just a bleeping crybaby..a big bully and like most bullies just can't take it..likes to dish it but can't take it... Go in the corner and cry with your crybully with an attitude.
alt.sports.hockey.nhl.ny-rangers 24 October (Usenet newsgroup, accessed 4 June 2020)
2015
The Cry-Bully..will threaten women with rape on Twitter then boo-hoo about the invasion of their privacy when called to account.
www.merriam-webster.com/dictionary/crybullyAnonym (BertilBertilsson) skrev 2025-02-21 08:58:19 följande:
Var ska dom göra av frustrationen då? Bara sluta vara frustrerade?
Det ungefär som att säga till en överviktig person att lösningen ligger i att du slutar vara överviktig. Klart!
Tror du det fungerar i praktiken?
Anonym (BertilBertilsson) skrev 2025-02-21 10:10:00 följande:
Man får pysa ut frustration på ett forum som detta, man får även kritisera detta. Om du lyfter blicken så går det åt båda håll.
Det ÄR troligen jobbigt att ständigt bli dissad tills man ger upp att ens försöka.