Anonym (Qwerty) skrev 2019-05-05 12:24:15 följande:
Det vederbörande tror är att ts sambo röker mer än han påstår. Inget annat. Enbart det. Och eftersom det är en högst personlig åsikt så är det vara att acceptera att h*n tror det.
Men Vi vet sedan innan att du aldrig kan acceptera någons åsikt uten hela tiden ska vända och vrida på alla inlägg och kommentera helt åt skogen.
Nej, och bara för att du aldrig har blivit bjuden på cannabis så kan ingen annan bli det heller.... Jag har blivit bjuden ett flertal gånger på bla cannabis. Det innebär dock inte att alla blir bjudna. Endel blir bjudna och en del har aldrig blivit bjuden.
Bestämmer att det ska vara på mitt sätt? Min åsikt är min åsikt. Inget som är en bestämd form utan det är just en åsikt.
Vet du vad propagerar betyder?
Varför bestämmer du att det absolut inte är logiskt eller troligt att ts sambo röker mer än han säger? Varför påstår du det absolut inte är troligt att man blir bjuden om man röker 2-3 per år?
Det finns inget i en gömd påse som berättar hur mycket som röks, inget i detta ens.
Enda som kan få svar på den frågan är att följa konsumtionen, och inte förekomma den som du gör.
Och du verkar inte förstå att du begränsar åsikten till en enda sak, och som är han måste räka massor.
På tal om begränsa åsikt, dock så begränsar jag ingen åsikt ens, utan jag berättar bara att det du säger är faktiskt en av de mindre troliga.
För gömma sin cannabis gör även folk som bor helt ensamma.
Nä, det är du som säger att ingen kan bli bjuden på cannabis, inte jag.
Ja, du propagerar det minst troliga.
Där du sprider att det minst troliga måste vara det mest troliga.
Och jag ställer helt plötsligt frågan om du förstår vad propagera är, för frågan tyder på annat.
Sen ska vi återgå till vad det var från början, logik har jag dragit in, men saken var att påståendet var att det måste vara annat.
Att det inte kan vara ett fåtal ggr per år han röker och enbart för han gömt cannabisen.
Vill man ha svar på den frågan och hur mycket han röker, så återfinns det ALDRIG i att cannabisen är gömd och ett fåtal gram.
Hade det varit 100g, så hade vi inte behövt gissa längre.
Och inte heller behöver man gissa om man följer påsens utveckling.
Innan det sker, så är det mest logiska att den är gömd bara.