Inlägg från: Anonym (Tvek) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvek)

Hittade weed i hemmet

Anonym (Anonym) skrev 2019-05-02 16:03:13 följande:

Detta är ingenting som han gör ofta utan han är öppen med att han gjort det kanske 3-5 gånger under vår 6 års långa förhållande. Och i ärlighetens namn så bryr jag mig inte så värst mycket (klart jag bryr mig men det är inte avgörande för att göra slut) det jag bryr mig mer om är att han har det i hemmet utan att säga något, det äcklar mig och jag känner att han går bakom min rygg.

Tror han ljuger för dig. Varför skulle han ha gräs hemma om han röker så lite som han säger att han gör?
  • Anonym (Tvek)
    klyban skrev 2019-05-03 19:13:09 följande:

För det är få som köper portionsförpackningar av gräs, och därför är det mycket stor logik bakom att man även har kvar efter man rökt.

Fast om man röker så sälllan som inte ens en gång per år tycker jag det verkar konstigt. Känns snarare som att man då röker när man blir ?bjuden? typ än att man skulle göra sig besväret att köpa och gömma det hemma.
  • Anonym (Tvek)
    klyban skrev 2019-05-03 22:55:28 följande:

Igen och jag får upprepa av någon väldigt konstig anledning, folk köper sällan portionsförpackningar.

Och då blir det över, oavsett hur ofta eller sällan man röker.

Läs igen....

Hursomhelst, TS, om jag var du och ville veta skulle jag bevaka hans gömställe och se hur mycket som försvinner därifrån.
  • Anonym (Tvek)
    klyban skrev 2019-05-04 09:45:47 följande:

Besväret vart är det ologiska i att det blir cannabis över efter man rökt?Varför skulle det inte bli cannabis över för om man rökt?Vad är det ologiska i detta?

Du svarade mig när jag ifrågasatte att man inte kunde få cannabis över efter man rökt, och kan du förklarar det svarat, för nu gör du mig bara förvirrad när du låtsas hålla med mig helt plötsligt.

Så vad gäller?

Är det ologiskt eller logiskt och gömma sin cannabis man har över eller inte logiskt(vi vet ju redan att partner är arg på cannabis).

Dock ifrågasatte du mig med och säga varför man skulle ha besväret och köpa och gömma det hemma, ja en person som gör så som är mån om sin integritet och skydda sig själv?

Undrar då det var du som skrev det.

Och om du inte gillar svar tillbaka, så undvik och skriva, för om du är ute och seglar så komemr du märka detta.

Så om du ska gå ned denna stig, så är det dax att förklara varför inte just denna konsument skulle köpa cannabis och glömma det som blir över.

Vad är det som triggar en sådan konstig, och stora frågan är varför är det viktigt att hävda detta inte kan ske att personen köper cannabis inte använder allt, och lägger undan resten för senare.(och är det så att han röker hela tiden, så ändrar detta inget, mer än att han skulle röka mer då, och det är inte detta vi pratar om)

När jag hade ont i ryggen och använde cannabis inför natten, så berättade jag detta för min kvinna.

Som även visste vilka stora problem jag hade sova på nätterna.

Det kunde ibland gå år mellan gångerna, andra perioder varje dag.

Och även efter mina ryggproblem och när jag inte konsumera alls, så hade jag cannabis liggande i åratal efteråt.

Varför kan inte det vara så i detta fall(och tills vi får annan information som tyder på annat, existerar inte just nu).

Men stora frågan är varför du ens svarade mig, men ser i detta inlägg att det är nått hat till mig som triggade dig att svara.

Och sen ett svar som ifrågasatte varför man sparar cannabisen som blir över, du får jobba en hel del på den förklaringen.

Så vad är det ologiska i att spara cannabisen man köpt?

Eller håller du nu med mig att det är logiskt och spara det som blir över och portionsförpackningar är ovanliga.

Åh herregud vilket långt och delvis obegripligt inlägg.

JAG personligen skulle inte göra mig besväret att leta upp någon som säljer, köpa något som är olagligt, förvara det i mitt hem och gömma det för min partner om jag rökte så lite som TS sambo påstår att han gör. Därför tror JAG att sambon eventuellt ljuger om hur mycket han röker. Detta är MIN tanke om det hela. Är det okej att jag har en annan tanke än vad du har?
  • Anonym (Tvek)
    klyban skrev 2019-05-04 10:39:59 följande:

Är det logiskt att köpa sin påse, och bara röka det man vill och sen spara resten?

Vad är det du motsätter dig i detta enkla logiska skeendet?

Vad är det som triggar dig att säga emot denna?

Varför har du hakat upp dig på logiskt? Har jah någonstans skrivit att det ät ologiskt? Låtsas du inte förstå vad jag skriver?

Det är väl helt logiskt att köpa och spara det som finns kvar till senare. Det jag skrev var dock att jag tycker det ör KONSTIGT att man gör sig det besväret för att kunna röka på typ vartannat år. För mig låter det märkligt.

Triggad? Tala för dig själv, du verkar nämligen bli väldigt triggad av mina tankar.
  • Anonym (Tvek)
    klyban skrev 2019-05-04 17:22:51 följande:

Jag är mer fundersam på varför man inte kan ha cannabis över efter man rökt en gång.

Det finns inget märkligt att ha cannabis liggande om man inte röker upp allt, varför ifrågasätter du nått så simplet?

Jag har inte ifrågasatt det. Men du verkar inte läsa det jag skriver eller så förstår du inte.

Jag säger nu sista gången att det jag reagerar på är att man skulle gå igenom hela proceduren att köpa och gömma och därmed ljuga för sin partner för att röka så sällan. Därför tror jag att TS sambo röker mer än han säger.
  • Anonym (Tvek)
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-05-04 18:48:38 följande:

Bryr dig inte om honom. Inget av vad han skriver är logiskt eller ger någon mening. Dessutom missförstår han, förstår inte vad han läser och diskuterar saker som inte finns i inläggen han citerar.

Det är så tröttsamt!
  • Anonym (Tvek)
    klyban skrev 2019-05-05 11:22:09 följande:

Detta är nått de flesta gör, även om de är själva i hemmet.

Men du valde citera mig, och inte höll med, och här är vi nu.

Så är det inte dax och förklara varför det är så osannolikt att vi msåte på peka att det inte kan vara så?

Dags och dags tycker jag har upprepat det om och om igen.

Men ett enkelt svar: cannabis är olagligt och de flesta människor håller sig borta från det som är olagligt eller vill ha så lite som möjligt att göra med det.
  • Anonym (Tvek)
    klyban skrev 2019-05-05 12:50:09 följande:

Det finns inget i en gömd påse som berättar hur mycket som röks, inget i detta ens.

Enda som kan få svar på den frågan är att följa konsumtionen, och inte förekomma den som du gör.

Och du verkar inte förstå att du begränsar åsikten till en enda sak, och som är han måste räka massor.

På tal om begränsa åsikt, dock så begränsar jag ingen åsikt ens, utan jag berättar bara att det du säger är faktiskt en av de mindre troliga.

För gömma sin cannabis gör även folk som bor helt ensamma.

Nä, det är du som säger att ingen kan bli bjuden på cannabis, inte jag.

Ja, du propagerar det minst troliga.

Där du sprider att det minst troliga måste vara det mest troliga.

Och jag ställer helt plötsligt frågan om du förstår vad propagera är, för frågan tyder på annat.

Sen ska vi återgå till vad det var från början, logik har jag dragit in, men saken var att påståendet var att det måste vara annat.

Att det inte kan vara ett fåtal ggr per år han röker och enbart för han gömt cannabisen.

Vill man ha svar på den frågan och hur mycket han röker, så återfinns det ALDRIG i att cannabisen är gömd och ett fåtal gram.

Hade det varit 100g, så hade vi inte behövt gissa längre.

Och inte heller behöver man gissa om man följer påsens utveckling.

Innan det sker, så är det mest logiska att den är gömd bara.

Helt obegripligt inlägg.
Svar på tråden Hittade weed i hemmet