klyban skrev 2019-05-05 11:27:01 följande:
Men inget i att gömma sin cannabis efter konsumtion är ologisk, utan tvärtom väldigt troligt att man gömmer cannabis oavsett om man röker ett ton per år eller bara 1-2 gram.
Det vederbörande tror är att ts sambo röker mer än han påstår. Inget annat. Enbart det. Och eftersom det är en högst personlig åsikt så är det vara att acceptera att h*n tror det.
Men Vi vet sedan innan att du aldrig kan acceptera någons åsikt uten hela tiden ska vända och vrida på alla inlägg och kommentera helt åt skogen.
klyban skrev 2019-05-05 11:27:01 följande:
Nä, visst är det så.
Jag har aldrig någonsin blivit bjuden på cannabis, eller ens tillfrågad.
Varför bestämmer du att det måste vara så på ditt sätt?
Och varför man propagerar för det minst troliga, det är det mest intressanta.
Nej, och bara för att du aldrig har blivit bjuden på cannabis så kan ingen annan bli det heller.... Jag har blivit bjuden ett flertal gånger på bla cannabis. Det innebär dock inte att alla blir bjudna. Endel blir bjudna och en del har aldrig blivit bjuden.
Bestämmer att det ska vara på mitt sätt? Min åsikt är min åsikt. Inget som är en bestämd form utan det är just en åsikt.
Vet du vad propagerar betyder?
Varför bestämmer du att det absolut inte är logiskt eller troligt att ts sambo röker mer än han säger? Varför påstår du det absolut inte är troligt att man blir bjuden om man röker 2-3 per år?