• Anonym (Gillette.)

Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?

Vad tycker ni?

Är det ok att raka fittan i duschen på gymmet eller i simhallen när andra kan se vad man gör?

• Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?
  • Anonym (En undring)
    Be Ja skrev 2025-02-14 08:19:06 följande:

Många åsikter och svar om detta...

Det är ju upp till var och en vad man gör. De flesta tycker väl ändå att det hör till att man gör det hemma.

Sen om nån gör det på ofentliga ställen så tror jag "skadan" är mindre om ingen har sett det

Tycker inte det är värre än när någon snyter sig i duschen.
  • Anonym (Båda?)

Men herregud det spelar väl ingen roll om det är kvinnor eller män som rakar i allmänhet (duschar i simhallen osv) detta är väl lämpligast att göra hemma? Jag personligen tycker att vi ska sluta raka oss så pass extremt kvinnor som män. Men att stå i ett badhus eller dylikt om man nu rakar sig(Kvinna som man) är väl inte direkt lämpligast om barn och ungdomar finns i den miljön.

• Anonym (Xxx)

Så länge det sker på herrarnas är det inga problem.

• Anonym (())
    Anonym (Xxx) skrev 2025-02-14 22:08:50 följande:

Så länge det sker på herrarnas är det inga problem.

Detta kan jag hålla med om. Just för att man inte själv är nån man då.
  • Anonym (En undring)
    Be Ja skrev 2025-02-14 08:19:06 följande:

Många åsikter och svar om detta...

Det är ju upp till var och en vad man gör. De flesta tycker väl ändå att det hör till att man gör det hemma.

Sen om nån gör det på ofentliga ställen så tror jag "skadan" är mindre om ingen har sett det

Kan man bli skadad av att se en rakad fitta?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (hmm)

Jag har den perfekta lösningen...

Du som tjej som vill raka dig offentligt.. du vet ju redan att du skulle bli uppskattad om du gick ifrån duschen, några meter bort förbi några väggar och använder dig av den andra duschen som brukar finnas.. Så lär det vara uppskattat ;) 

• Tukt

Är nog ett mer mystiskt beteende att gräva upp sådana här gamla trådar, än att avlägsna könshår offentligt. Säger en del om grävande...

• Meddelande borttaget
  • Anonym (())
    Anonym (Röffe) skrev 2025-02-14 23:49:00 följande:
    Jo det lär bli problem att stå och raka snippan på herrarnas.
    Inte för mig då jag hade sluppit se eländet.
  • Anonym (En undring)
    Anonym (Amanda1) skrev 2025-02-14 23:53:56 följande:

Jag rakar fittan när jag är i badhus samt gym. Vi är samma kön i samma rum. Tycker man att ja är äcklig för de? Vi sd är ni som tittar på mig? Nämligen också äckliga😁

"Vi sd är ni"?
    Vad är SD = sida?
Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?