• Anonym (Gillette.)

Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?

Vad tycker ni?

Är det ok att raka fittan i duschen på gymmet eller i simhallen när andra kan se vad man gör?

• Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?
  • Anonym (k)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-06 17:29:17 följande:
    Tror du missbedömer där
    Det tror inte jag. Har själv aldrig sett någon stå och raka bort intimhår framför andra. Oförskämt beteende. 
  • Anonym (k)
    Anonym (En undring) skrev 2023-12-06 19:50:14 följande:
    Det är din åsikt. Tänker på det Xx skrev

"Tål man inte att se någon raka sig förstår jag inte hur man kan vara ok med att någon tvättar underlivet i offentlig dusch, ser ju ut som att den står och smeker sig!"

Har sett de som snyter sig i duschen och ingen bryr sig, då borde det även gå bra att raka fittan på samma plats, enligt mig.
    Finns ingen som "står och smeker sig" i offentliga duschar, annat än manliga pervon. Att tvåla in sig är något helt annat och har noll med några smekningar att göra. Ni ser det snuskfantasin vill att ni ska se. 

So what? Bara för att en del äckliga typer finns så betyder inte detta att man måste efterapa deras oförskämda beteende. 
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (k) skrev 2023-12-30 04:23:33 följande:
    Det tror inte jag. Har själv aldrig sett någon stå och raka bort intimhår framför andra. Oförskämt beteende. 
    Hur oförskämt är det att tvätta fittan och röven?
  • Anonym (tant Agda)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-30 09:51:20 följande:
    Är avhängigt hur diskret du gör det på offentlig plats. Sitta på huk för noggrann tvätt av klitta och anus gör du bäst på morgonen hemma i ditt eget duschrum. 
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (tant Agda) skrev 2023-12-30 13:09:38 följande:
    Är avhängigt hur diskret du gör det på offentlig plats. Sitta på huk för noggrann tvätt av klitta och anus gör du bäst på morgonen hemma i ditt eget duschrum. 
    Vilken härlig begreppsvärld du har ändå.

Visst är det 'oförskämt' att tvätta sig.....  Solig
  • Anonym (tant Agda)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-30 13:30:15 följande:
    Vilken härlig begreppsvärld du har ändå.

Visst är det 'oförskämt' att tvätta sig.....  Solig

Vad hände med flödande kärleken? 🤔❤️ All gone?

Nu är det ju inte mej du vänder dej till i första hand i din argumentation i tråden. Svarar dej ändå. 

Såklart ska du sköta om o tvätta klitta o anus regelbundet. Om inte skapas odör o en ofräsch känsla. Leve de franska tjusiga bidéerna!  😊 De borde återinföras i var och ens hem. 

Allt för frenetisk tvättande à la täta rakningsritualer kan föra med sej trubbel.

Ja, gör grovjobbet i ditt privata badrum. Tänk på de stackars barnen som besöker simhallars duschutrymmen. De vill knappast ta del av kärringars tvättritualer på huk. 

Kram och God Fortsättning till dej.

• Anonym (k)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-30 09:51:20 följande:
    Tvätta sig är något annat än att sprida kroppsavfall omkring sig. 

Och det heter underliv. Sluta upp med att använda grova pubertal okvädningsord för kvinnans kön. 
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (k) skrev 2023-12-31 00:17:38 följande:
    Tvätta sig är något annat än att sprida kroppsavfall omkring sig. 

Och det heter underliv. Sluta upp med att använda grova pubertal okvädningsord för kvinnans kön. 
    Du svarar inte på frågan, så vi tar den igen

• Anonym (k)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-31 11:00:27 följande:
    Du svarar inte på frågan, så vi tar den igen

Jo, jag har svarat mer än tydligt. Och det heter underliv. Sluta vara vulgär. 
  • Be Ja

Många åsikter och svar om detta...

Det är ju upp till var och en vad man gör. De flesta tycker väl ändå att det hör till att man gör det hemma.

Sen om nån gör det på ofentliga ställen så tror jag "skadan" är mindre om ingen har sett det

Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?